۴ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85333383
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سیامک نعمتی: مقابل ملوان به پیروزی نیاز داشتیم

رشت - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در دیدار مقابل ملوان به پیروزی نیاز داشتیم.

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی دوشنبه شب در پایان بازی تیمهای ملوان و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود اما ما برای صعود در جدول به پیروزی نیاز داشتیم که در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم.

وی افزود: اگر در این بازی به برتری دست می یافتیم، به صدر جدول نزدیکتر می شدیم اما تا پایان نیم فصل یک بازی دیگر پیش رو داریم و امیدوارم که با برتری در آن بازی، بتوانیم به صدر جدول نزدیکتر شویم.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بیان کرد: البته هم اینک هماهنگی بسیار خوبی داریم و به طور حتم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد زیرا تیم تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوب و کادرفنی مستعدی دارد.

وی ادامه داد: اگر این هماهنگی را ابتدای فصل داشتیم، به طور حتم در صدر جدول قرار داشتیم ضمن اینکه در ابتدای فصل نیز چند بازی بسیار سخت برگزار کردیم که در آن بازی‌ها، هنوز به هماهنگی مطلوب دست نیافته بودیم.

سیامک نعمتی گفت: به طور حتم هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و برای کسب این عنوان می‌جنگیم و با وجود اینکه از تیم به خوبی حمایت می‌شود، امیدوارم که با کسب مقام قهرمانی، جواب این حمایتها را بدهیم.

وی در خاتمه گفت: با توجه به بازیهایی که طی چند هفته اخیر برگزار کردیم، تیم از لحاظ آمادگی به وضعیت بسیار مطلوبی دست یافته و انتظار داریم که این آمادگی و هماهنگی باعث شود که نتایج بهتری را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز عصر دوشنبه در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha