امیرآبادی: رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید موسوی منتظر انتقام سخت باشد

تهران- ایرنا- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید موسوی یکی از افراد موثر در ماجرای مبارزه با داعش بود و با شهادت وی، حاج قاسم دیگری را از دست دادیم، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقام جبهه مقاومت در این رابطه باشد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به ترور سردار سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی در زینبیه دمشق اظهار داشت: طبق گفته سفیر کشورمان در سوریه شهید موسوی در منزل خود در سوریه توسط این رژیم به شهادت رسیده است.

وی اظهار داشت: طبق گفته سفیرمان در سوریه شهید موسوی در حالی در منزل خود به شهادت رسیده که خانواده وی در منزل حضور نداشته اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید موسوی از رزمندگان با اخلاص دوران دفاع مقدس و مستشاران و فرماندهان برجسته نظامی در ماجرای مبارزه با داعش بود.

امیرآبادی بیان داشت: وی در دوران دفاع مقدس در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب که نیروهای قم و زنجان در آن لشکر حضور داشتند، مشغول خدمت بود که به دلیل اخلاص و توانمندی که داشت همواره مورد احترام همه نیروهای لشکر بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید موسوی در مبارزه با گروه های تروریستی نیز تلاش ها و مجاهدت های فراوانی داشت و همه شاهد مجاهدت های وی در این رابطه بودند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ماجرای داعش نیز شهید موسوی نقش تأثیرگذاری در نابودی این گروه تروریستی داشت و با تلاش های رزمندگانی همچون شهید موسوی بود که پای داعش به کشور ما باز نشد و در آخر هم دیدیم که شهید موسوی به دست حامیان اصلی گروه های تروریستی به شهادت رسید.

امیرآبادی یادآورشد: رژیم صهیونیستی یک مستشار نظامی ما را به شهادت رسانده و باید بداند که هزینه این کار برایش سنگین خواهد بود.

وی افزود: شهید موسوی یکی از افراد مؤثر در ماجرای مبارزه با داعش بود و ما در واقع با شهادت وی، حاج قاسم دیگری را از دست دادیم و رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقام جبهه مقاومت در این رابطه باشد.

به گزارش ایرنا، سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت روز گذشته - چهارم دی ماه - در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha