تمجید امام جمعه یزد از رفع فوری مشکل جایگاه‌های سوخت

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به مشکلات اخیر در حوزه جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: اینکه تلاش شد مشکل جایگاه‌ها به سرعت حل و نیاز مردم برطرف شود بسیار ارزشمند است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت الله " محمدرضا ناصری " در دیدار با مسئولان و مدیرکل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان افزود: همواره توطئه‌هایی وجود دارد که منافذ اقتصادی ما از جمله پمپ بنزین‌ها را به دست بگیرند و لازم است برای واگذاری پمپ بنزین‌ها دقت نظر لازم انجام گیرد تا مبادا این مراکز مهم با نفوذ عوامل دشمن دچار اختلال شوند.

امام جمعه یزد بر لزوم خدمت رسانی به مردم در مناطق صعب العبور تاکید کرد و ادامه داد: مردم در زمستان سرد نیاز به نفت و گاز دارند و باید از هر طریق ممکن به آن‌ها سوخت رسانی شود.

ناصری گفت: مسئولان استان به سرعت چاره اندیشی کنند و منتظر ابلاغ و بخشنامه نباشند، زیرا مسئول باید شرایط استان خود را درک کند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مردم افزود: خدمت رسانی به مردم در دوران طاغوت فراموش شده بود اما جمهوری اسلامی با هدف خدمت به خلق خدا و مردم پا به عرصه گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: کسی که برای خدا کار می‌کند هرگز مایوس و نا امید نخواهد شد و در این مسیر مصمم و با اراده قدم بر می‌دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha