تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو/ رفع مشکل امنیتی در مرز لبنان، خواسته معترضان

تهران- ایرنا- شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» تظاهرات گسترده ای برگزار کرده ‌و خواستار حل مشکلات امنیتی در مرز لبنان شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، صدها صهیونیست در چهار راه «عمیعاد» در منطقه طبریا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

معترضین صهیونیست از کابینه این رژیم خواستند که مشکلات امنیتی در مرزهای لبنان را حل کند و به آن‌ها اجازه داده شود که به خانه‌های خود بازگردند.

این در حالی است که وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی پیشتر اذعان کرد که شهرک نشینان آواره صهیونیست از ترس رزمندگان حزب الله، قصد بازگشت به خانه هایشان در شمال سرزمین‌های اشغالی را ندارند.

«آویگدور لیبرمن» در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی گفته بود: بدون شک، جنگ (با حزب الله لبنان) در شمال (سرزمین های اشغالی) غیرقابل اجتناب است.

وی، عقب نشینی نیروهای حزب الله به آن سوی رود «لیتانی» در جنوب لبنان را بعید دانست و گفت: ما با جبهه های مختلف جنگ مواجه هستیم.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به آوارگی ۲۰۰ هزار صهیونیست مقیم شمال سرزمین های اشغالی در مرز لبنان اشاره کرده و گفته بود: تا وقتی که گردان های رضوان (حزب الله) در آنطرف دیوار مرزی حضور دارند ما نمی توانیم از آوارگان بخواهیم که به این مناطق برگردند.

به گفته لیبرمن، ۲۰۰ هزار آواره مقیم شمال سرزمین های اشغالی قصد بازگشت به خانه هایشان را ندارند.

در همین حال، حزب‌الله در بیانیه‌ای روز گذشته اعلام کرد که پایگاه نظامی «بیت هیلل» واقع در شرق «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی پادگان «میتات» را با سلاح‌های مناسب، مستقیم و دقیق هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است که محل تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی «برکه ریشا» بمباران شده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که در نتیجه حملات از خاک لبنان، صدای چند انفجار شدید در منطقه الجلیل غربی شنیده شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha