دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!»

تهران- ایرنا- دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با هدف مرور داستان‌های قهرمانان ایرانی در مراکز منتخب برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در دورهمی نوجوانان کتابخوان که با برنامه‌ریزی، اجرا و حضور اعضای «باشگاه نوجوانان فعّال حوزه کتاب و کتابخوانی» از ششم تا ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود، نوجوانان به بررسی داستان‌های قهرمانان ایرانی و فداکاری‌های آنها در دوره‌های مختلف تاریخی و خصوصا در دوران معاصر می‌پردازند.

در این نشست‌ها به موضوع قهرمانان اساطیری ایران باستان تا دوره معاصر و انقلاب اسلامی و به‌ویژه شخصیت حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان قهرمان ایرانی، پرداخته می‌شود.

دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!»

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و یا اطلاع از شرایط عضویت در «باشگاه نوجوانان» می‌توانند به فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری به نشانی مراجعه کنند.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد هدف حمله ارتش تروریستی ایالات متحده قرار گرفت و به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسید.

شهید سلیمانی در طول دوران فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و به تقویت آن پرداخت. دوران ۲۲ ساله فرماندهی شهید سلیمانی در نیروی قدس دوران شکوفایی این نیرو و حضور موثر آن در منطقه قلمداد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha