مجموعه آثار ۴۰ جلدی "ره نامه" مقام معظم رهبری در خوزستان رونمایی شد 

اهواز - ایرنا - مجموعه آثار ۴۰ جلدی مقام معظم رهبری تحت عنوان "ره نامه" همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور روز سه شنبه در آیینی با حضور جامعه دانشگاهی ، اندیشمندان و فرهیختگان اس در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه گفت: همه کتابهای این مجموعه جدید هستند و برخی از آنان مربوط به سخنان مقام معظم رهبری در محافل علمی، مذهبی و فکری طی سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جعفر علوی کیا افزود: این مجموعه آثار ارزشمند، می تواند در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مسایل و مشکلات جامعه اسلامی، دستمایه بسیار خوب و راهگشایی برای جوانان، دانشجویان و عموم مردم باشد.

مجموعه آثار ۴۰ جلدی "ره نامه" مقام معظم رهبری در خوزستان رونمایی شد 

وی گفت: مجموعه ۴۰ جلدی"ره‌نامه"، شامل خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبری معظم انقلاب است که برای نخستین بار در دانشگاه های کشور رونمایی ‌شده است.

حجت الاسلام علوی کیا افزود: این مجموعه شامل ۴۰ دفتر است و مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی و دانا می‌پردازد ضمن آنکه به خودسازی ، جامعه‌پردازی، تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) می پردازد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افزود:۴۰ عنوان از این مجموعه با عناوینی از جمله روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی(ره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری و ... پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش، مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه" در کتابخانه مرکزی دانشگاه و کتابخانه عمومی شهرستان باوی اهدا خواهد شد تا عموم دانشجویان، فرهیختگان و عموم مردم بتوانند از این رهنمودهای ارزشمند و راهگشا استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha