۵ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبر: 85334585
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمان از ۲ فوتبالیست ملی‌پوش عیادت کرد

کرمان-ایرنا- استاندار کرمان به همراه نماینده مردم پنج شهرستان شرقی استان در مجلس شورای اسلامی از ۲ فوتبالیست ملی‌پوش خاتون بم در بیمارستان پاستور این شهر عیادت و دلجویی کرد و قول مساعد به‌منظور انتقال زهراخواجویی برای ادامه درمان به تهران را داد.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، همزمان با بیستمین سالگرد جانباختگان زلزله بم، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به همراه جمعی از مسوولان با حضور در بیمارستان پاستور بم از بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی ۲ بازیکن ملی‌پوش خاتون بم عیادت کردند.

به گزارش ایرنا در سانحه رانندگی بامداد یکشنبه هفته جاری خودرو حامل سه بازیکن تیم فوتبال خاتون بم که عضو تیم ملی نیز هستند، ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و ۲ بازیکن دیگر مصدوم نیز بستری هستند.

گفتنی است بهناز طاهرخانی از ناحیه سر دچار ضربه‌ مغزی و پس از آن در بخش آی سی یو بیمارستان پاستور بستری شد و اکنون زیر نظر پزشکان تحت درمان است که طبق گفته پزشکان معالج وضعیت هوشیاری و عمومی وی در حال بهبودی است.

زهرا خواجویی نیز دیگر بازیکن ملی پوش تیم خاتون دچار شکستگی لگن شده بود که به خواسته خانواده خواجویی نیاز به انتقال این بازیکن فوتبال به تهران برای ادامه درمان است که استاندار قول مساعد داد همکاری لازم را در این خصوص انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha