آلکاراس: تعطیلات نیم‌فصل برای ما مثل طلاست/ روح تیم ما هواداران هستند

تهران- ایرنا- سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی گفت: برای ما زمان تعطیلات ۴۵ روز نیم فصل، طلاست.

به گزارش ایرنا، لوکاس آلکاراس امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی پیچیده‌ای است زیرا هشت بازیکن داریم که نمی‌توانند برای ما بازی کنند و رقیب ما هم تیم بسیار پرافتخاری است. ما هم تیم نساجی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی را فردا داشته باشیم. شاید از بازیکنان در پست‌هایی که راحت نیستند استفاده کنم. این شانسی برای ماست تا کم کم خود را نشان دهیم. نمی دانم به آن سطح خوب کی می رسیم زیرا فعلا دو جلسه تمرین داشتیم اما می دانم در آینده کجا می خواهیم باشیم.

وی افزود: مساله تنها زمان است اما فردا با تمام توان، ایمان و قوا به مصاف پرسپولیس برویم. تلاش می‌کنیم با بازیکنان کمی که داریم که بین آن ۱۰ نفری که بازی را شروع می کنند و ۵ بازیکن تعویضی، یک تعادل خوبی را حفظ کنیم. با اینکه اطلاعاتی درباره بازی پرسپولیس داریم اما باید روی بازی نساجی هم کار کنیم. با اینکه فیلم‌های بازی پرسپولیس را دیدم اما ترجیح می دهم وقتم را صرف تیم خودم کنم. می‌خواهم تمرکز و سرمایه گذاری روی تیم خودمان باشد.

سرمربی نساجی یادآور شد: ۳۰ درصد بازیکنان ما مصدوم هستند و برای اینکه بدانم به کدام بازیکنان نیاز دارم باید ۱۰۰ درصد بازیکنان را در اختیار داشته باشم.

وی درخصوص جدایی وحید رضایی دستیار گفت: موضوعی است که باشگاه باید به آن ورود کند و درباره آن تصمیم بگیرد.

آلکاراس گفت: برای ما زمان تعطیلات ۴۵ روز نیم فصل، طلاست. بازیکنانم یکشنبه با هوادار بازی کردند، خسته هستند و نمی‌توانند تمرین کنند، من هم تازه آمدم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هواداران نساجی بهترین بازی‌ها را از ما ببیند. هر دو بازی پیش‌روی ما سخت است. دوست دارم هواداران در آخر فصل راضی باشند. ما بدنه‌ایم ولی روح تیم ما هواداران هستند. مشکل ما این است که دفاع وسط ما مصدوم است و در واقع باید همه بازیکنان درگیر شوند تا بتوانند نتیجه بگیرند و هرکدام باید راندمان و قدرت خود را نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha