علی رحمتی روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این کار سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال را در راستای رضایت مردم فراهم میکند تصریح کرد: با توجه به گستردگی و پهناوری سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت، در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعان، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال، دسترسی مراجعان به خدمات هویتی را تسهیل میکنیم.
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: مراجعان با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت خواهند کرد.
وی بیان کرد: با افتتاح این دفتر نقاط خدمت رسانی ثبت احوال به مردم به ۶۷ نقطه افزایش یافت و در تلاش هستم در هفته جاری با افتتاح سامانه های ثبت احوال در سایر شهرستانها و بخشها خدمات رسانی به مردم را آسانتر کنیم.
سیزدهمین دفتر پیشخوان خدمات دولت در سیستان و بلوچستان به خدمات ثبت احوال متصل شد
۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبر:
85335254
زاهدان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از اتصال سیزدهمین دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان به خدمات ثبت احوال خبر داد و گفت: با افتتاح این دفتر نقاط خدمت رسانی ثبت احوال به مردم به ۶۷ نقطه افزایش یافت.
اخبار مرتبط
-
ارتباط الکترونیکی ۱۲ دفتر پیشخوان با ثبت احوال سیستان و بلوچستان برقرار شد
زاهدان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از برقراری ارتباط الکترونیکی ۱۲ دفتر پیشخوان…
-
جمعیت سیستان و بلوچستان از مرز سه میلیون نفر عبور کرد
زاهدان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جمعیت استان به سه میلیون و…
-
حدود ۲ میلیون کارت هوشمند ملی در سیستان و بلوچستان صادر شد
زاهدان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از صدور یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۷۵۹ کارت هوشمند…
نظر شما