۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85335518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85335518
مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

ورامین- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: مادران و همسران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، از همه هستی و ثمره زندگی خویش گذشتند تا امنیت ارزانی جامعه اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آزمان کادری، روز چهارشنبه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا با عنوان شکوه ایثار که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: مادران و همسران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که در راه دفاع از ارزش های اسلامی، از ثمره زندگی خویش گذشتند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا ، با ارزش ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند و در این مسیر صبر پیشه کردن و با برافراشته نگاه داشتن پرچم شهادت اجازه ندادند که راه و نام شهیدان فراموش شود.

کادری تصریح کرد: مادران و همسران شهدا مهمترین عامل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، کسانی که از خوشی‌ها و وابستگی‌های دنیوی گذشتند تا عزت، آبرو و اقتدار نصیب ایران اسلامی شود.

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

در پایان این مراسم که در حضور پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام ایران اسلامی برگزار شد، از مادران و همسراه شهدا تقدیر شد.

شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۷۵۵ شهید، ۲ هزار جانبار، ۹۵ آزاده و ۵۵ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده‌اند.
در حال حاضر ۳۱۵ مادر شهید و ۱۶۸ همسر شهدای شهرستان ورامین در قید حیات هستند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha