۱۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان بیرجند پیش‌بینی شد

بیرجند - ایرنا - فرماندار بیرجند گفت: ۱۸۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه برگزاری انتخابات پیش‌رو مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فاضلی‌فرد روز چهارشنبه در نشست هفتمین شورای اداری شهرستان بیرجند با محوریت نماز اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان حتما امکانات به خصوص خودروهای دولتی خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند چرا که در روز انتخابات به ۴۰۰ دستگاه خودرو نیاز داریم.

وی با بیان اینکه علیرغم توطئه‌های مختلف دشمنان نظام اسلامی توفیقاتی بسیار بزرگی را در سطح دنیا به دست آورده است، گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای و شناختی با تمام قدرت در حال شایعه پراکنی است که البته یکسری پیاده نظام هم در داخل همراهی می‌کنند.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه امروز ۹۰ درصد تلاش دشمن بر علیه ما در فضای مجازی است که باید بیش از گذشته جبهه دشمن را بشناسیم و مقابله لازم را داشته باشیم، بیان کرد: مقابله به موقع با دشمنان نیازمند بصیرت است که باید سرلوحه همه مومنان قرار گیرد.

فاضلی‌فرد با بیان اینکه ما در آستانه انتخابات هستیم و تلاش دشمن این است که یکپارچگی و انسجام ایران را مخدوش کند، بیان کرد: همچنین تلاش دشمن این است که مشارکت حداکثری در انتخابات را از ما بگیرد، پس امروز وظیفه همه ماست که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای انتخابات باشکوه بکارگیرم.

وی عنوان کرد: انتخابات نماد اقتدار نظام و مظهر دمکراسی است، مشارکت قوی باعث مجلس قوی می‌شود و مجلس قوی نظارت و کارآمدی بیشتری خواهد داشت.

فاضلی‌فرد با تاکید بر ارائه خدمات دولت و نظام به مردم در راستای امید آفرینی، گفت: باید در زمینه برگزاری انتخابات گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن این فرمان‌ها بکارگیرم.

وی از مسئولان شهرستانی خواست که نهضت خدمات رسانی به مردم را همچنان با قوت ادامه دهند چرا که مردم ما به خصوص مردم خراسان جنوبی که در همه میدان‌ها سنگ تمام می‌گذارند، شایسته بهترین خدمات هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند هم گفت: در شهرستان بیرجند ۱۸۶ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۲۳ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است.

محمدرضا بیجاری با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات هم گفت: امیدآفرینی از مولفه های اصلی برای ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در رویداد سیاسی سال جاری است.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند هم گفت: با توجه به در پیش بودن دهه فجر حتما دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی که ۱۰۰ درصد اجرایی شده را به فرمانداری اعلام کنند.

حسنعلی بخشی افزود: میانگین تخصیص اعتبارات شهرستان در سال مالی جاری ۱۳.۲۹ درصد بوده است که امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات اقدامات خوبی را در سطح شهرستان رقم بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha