فرماندار پاکدشت: جانبداری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت بر اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، فاضل کارخانه شب گذشته در محل سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات اظهار داشت: هرگونه فعالیت له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده و در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات دولتی برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

فرماندار پاکدشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال خاطرنشان کرد :طبق مواد( ٨۱-۶۳-۵۹ و ۵٨) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر گونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها، نهادها و موسساتی که بنحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می نمایند؛ ممنوع است و در صورت مشاهده،با این موضوع برخورد قانونی می شود.

وی با تاکید تشدید نظارت ها در دستگاه ها و ادارات شهرستانی افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ممنوع می باشد و مسولان و روسای ادارات باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

کارخانه گفت:نظارت بر حُسن جریان امور در برگزاری انتخابات سالم طبق چارچوب قانون پیگیری خواهد شد و تمام توان شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم به میدان آمده است تا از سلامت انتخابات، حقوق مردم و نامزدها صیانت شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت بر اولویت قراردادن این مهم در راس کارهای ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است و تمامی ادارات باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنند که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

کارخانه رأی مردم را امانت و حق‌الناس عنوان کرد و افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی نباید گرایشی نسبت به هیچ جریان و کاندیدای خاص داشته باشیم و نظرات شخصی نباید در امور انتخابات دخالت داده شود.

وی ادامه داد: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات بوده که نشان دهنده این است نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha