توهین عبدولی با الفاظ رکیک به خبرنگاران؛ بازار پرتاب بطری داغ شد!

قم- ایرنا- مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم با حواشی زیادی از جمله پرتاب بطری به سمت کشتی‌گیران و داوران و توهین دارنده مدال طلای جهانی به خبرنگاران همراه بود!

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی از صبح امروز در قم آغاز شده؛ رویدادی که حواشی مختلفی را تجربه می‌کند!

مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۷۷کیلوگرم کشتی فرنگی در حالی با برتری نتیجه ۸ بر صفر امیر عبدی برابر علیرضا عبدولی همراه شد که سعید عبدولی، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی و مربی برادرش در این رویداد، به یکباره با پرتاب بطری و استفاده از الفاظ رکیک به این مسئله اعتراض کرد.

عبدولی که یک طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه‌اش دارد، به همراه دیگر برادرش یعنی کرامت عبدولی به سمت میز داوران هجوم بردند و با به‌کار بردن الفاظ رکیک به آنها اعتراض کردند. در این هنگام ماموران نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی وارد معرکه شدند. با این وجود آنها همچنان دست‌بردار نبودند و دوباره به سمت داوران برگشتند و با الفاظ ناشایست به آنها اعتراص کردند.

در این هنگام سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال گرفتن عکس و فیلمبرداری و انعکاس این اتفاقات بودند، برای گرفتن موبایل خبرنگاران به آنها هجوم برد اما وقتی با مقاومت آنها روبه‌رو شد، اصحاب رسانه را هم از فحاشی و الفاظ رکیک بی‌نصیب نگذاشت.

تماشاگران و کادر فنی تیم ملی نیز به شدت از اتفاقات ابراز گلایه و تاسف کردند. باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی چه برخوردی با عبدولی خواهد کرد.

همچنین در دیدار یک چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ مقابل پویا ناصرپور دارنده مدال طلای آسیا روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه ۵ بر صفر پیش بود در تایم دوم ۱۳ امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

در جریان این مبارزه در حالی که ناصرپور حریف خود را در خاک نشانده بود، نجاتی از ناحیه شکم احساس درد کرد اما ناصرپور بارها از چپ و راست روی او بارانداز اجرا کرد و در شرایطی که نجاتی روی پل رفته بود، یکی از تماشاگران به صورت ناصرپور، بطری آب پرتاب کرد. این موضوع باعث شد ناصرپور حریفش را روی پل رها کند. به نظر می‌رسد بطری به صورت او برخورد کرد.

تماشاگران قمی با ابراز نارضایتی از اینکه ناصرپور به‌رغم مصدومیت حریف همچنان به مبارزه ادامه داده بود، با فریاد خواستار توقف مبارزه شدند.

در مسابقات جهانی ۲۰۲۳، محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در شرایطی که برادرش محمدرضا گرایی در آستانه شکست مقابل حریف ژاپنی بود، از روی سکو بطری آب به سمت تشک پرتاب کرد که این حرکت غیرورزشی به محرومیت یک‌ساله او از سوی اتحادیه جهانی کشتی منجر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha