استاندار: ۸۰ روستای لرستان توسط قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آبرسانی روستایی موفق عمل کرده و تاکنون ۸۰ روستای استان را آبرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی اظهار کرد: قاعده نظام مقدس جمهوری اسلامی، قرار گرفتن همه نهادها در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: تشکیلات سپاه و بسیج این نقش را پررنگ تر کرده اند و در دوره ای با دفاع مقدس و اکنون نیز در بخش های غیرجنگی در قالب خدمت رسانی برای خدمت به مردم وارد عمل شده اند.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم این خدمات با انعقاد قراردادها و تفاهم نامه هایی که قابل مقایسه با دوره های قبل نیست اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و علیرغم محدودیت های مالی و اعتباری و تحریم، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات خوبی را در مناطق محروم صورت داده است.

زیویار بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در طرح جهاد آبرسانی روستایی بسیار موفق عمل کرده و توانسته است جهادگونه ۸۰ روستای استان را تاکنون آبرسانی کند و در بخش های آبخیزداری، راه و مدرسه سازی نیز بسیار موفق عمل کرده و با توجه به همکاری های مطلوب باید روند کارها را سرعت بخشیم تا قدمهای اساسی در این زمینه ها برداشته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha