فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش: مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را می افزاید

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور صلابت و قدرت بیشتر می‌دهد پس باید با قدرت و شجاعت در انتخابات شرکت و حماسه ای دیگر خلق و حمایت خود را از انقلاب اعلام کنیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ رضا آذریان روز پنجشنبه در نخستین یادواره ۸۶ شهید ارتش در شهرستان گلبهار افزود: اگر در انتخابات ضعیف وارد شویم دشمن، قوی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای ایجاد مشارکت بیشتر در انتخابات هر کاری بتوانیم انجام دهیم و چشمان دشمن را کور کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت:دشمن با انواع توطئه ها علیه انقلاب راه به جایی نبرده است و صندوقهای رای عامل اصلی تامین امنیت پایدار است.

آذریان افزود: ثابت کرده ایم که می‌توانیم انقلاب را به عنوان "نور" به اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

وی ادامه داد:در دوران دفاع مقدس روزانه ۸۱ شهید تقدیم انقلاب می شد و رزمندگان ما اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود و امروز هم راه شهدا ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش: مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را می افزاید

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: امروز مقتدرترین قدرت در منطقه هستیم و این اقتدار برای برقراری امنیت پایدار در منطقه بوده و خواهد بود.

آذریان افزود: دشمن یک روز ما را تهدید و روز دیگر تحریم کرد که هیچ چیز به ما نمی‌دهد و امروز که با وجود همه تحریمها همه چیز داریم می کوشند نگذارند محصولاتمان را بفروشیم اما ما قدرت خود را به دشمن نشان داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بصیرت گفت: نهم دی ثابت کرد مردم ما ولایتمدار و در خط ولایت هستند و به دشمن اجازه نفوذ نمی‌دهند.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش: مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را می افزاید

گلبهار، یکی از شهرهای برنامه‌ریزی شده ایران و استان خراسان رضوی است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha