۸ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85336797
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در راسک اصلاح و ایجاد می‌شود

چابهار- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر با اجرای مانوری جهادی ۲ روزه در شهرهای راسک، پارود و پیشین اصلاح و ایجاد می‌شود.

محمد رئیسی روز جمعه در حاشیه برگزاری این مانور جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با هدف بهبود روشنایی معابر و کاهش حوادث و سوانح  ناشی از وقوع تصادفات رانندگی در موقع شب این مانور جهادی اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهر مرزی راسک آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ تیم به همراه ۳۰ نیروی عملیاتی از امور برق چابهار، نگور، ایرانشهر، فنوج، بمپور، قصرقند، سرباز و راسک در این مانور فعالیت دارند، تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این مانور حدود ۱۲ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسالت این شرکت تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: ماه گذشته سه مانور جهادی، اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهرستان زاهدان، چابهار و ایرانشهر انجام شد.

وی ضمن درخواست از شهروندان گرامی جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری کنند. ‌

اقدامات روشنایی معابر قابل تقدیر است

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری راسک نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در اجرای این مانور بزرگ گفت: در موقع شب معابر شهر راسک پارود و پیشین از روشنایی کامل برخوردار نبودند و با نصب چراغ روشنایی تردد در موقع  شب با آسانی صورت می‌گیرد.

عبدالسلام وطنخواه با اشاره به اینکه شهرستان راسک مرزی و از مرکز استان و کشور فاصله زیادی دارد بنابراین خدمت در این منطقه موجب رضایتمندی مردم می شود.

بررسی مشکلات برق راسک

محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با حضور در محل فرمانداری نیز با سلیم کدخدا فرماندار راسک دیدار و در حوزه توزیع برق و مسائل مرتبط به این حوزه گفت‌وگو کرد.

فرماندار راسک از تلاش‌های مجدانه و اقدامات صادقانه‌ مدیریت و کارکنان توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و شهرستان قدردانی کرد و خدمات گسترده شرکت توزیع برق استان در یک سال اخیر در این شهرستان را بی سابقه خواند.

در این دیدار دادستان شهرستان راسک، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید «عارف آسکانی بهار»یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

وی در این دیدار که با حضور، مسوول امور ایثارگران این شرکت و سایر مدیران شهرستان راسک برگزار شد، گفت: شهیدان سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند که با ایثارگری خود سرنوشت پر افتخار ملت و کشور ما را به نیکی رقم زدند.

رئیسی  ادامه داد: تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و بر همه ما تکریم این بزرگواران واجب است.

وی بیان کرد: تا ابد مدیون شهدا هستیم و ان‌شاالله بتوانیم در این مسیر نورانی رهروان خوبی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha