بیشترین میزان بارندگی با ۶۹ میلی متر در رامسر به ثبت رسید

ساری - ایرنا - داده های دریافتی از ایستگاه های سینوپتیک هواشناسی مازندران نشان می دهد که از ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز جمعه، بیشترین میزان بارندگی در سطح این استان با ۶۹ میلی متر در رامسر به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از رامسر، بیشترین میزان بارندگی در طی این مدت با ۳۱ میلی متر در نوشهر، تنکابن با ۲۱ و شیاده بابل و کلاردشت با ۱۵ میلی متر به ثبت رسید.
کمترین میزان بارندگی نیز در طی این مدت با ۰.۱ میلی متر در امیرآباد بهشهر، قراخیل با ۰.۳ و سیاه بیشه با ۰.۴ میلی متر به ثبت رسیده است.
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی مازندران از بعدازظهر امروز جمعه تا روز یکشنبه پایدار و با افزایش تدریجی دما نیز همراه خواهد بود.
طبق پیش بینی هواشناسی، از روز دوشنبه با شمالی شدن جریان هوا شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.

بیشترین میزان بارندگی با ۶۹ میلی متر در رامسر به ثبت رسید
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی، شرایط جوی امروز مازندران ابری با کاهش دما بویژه در غرب استان با بارش پراکنده باران و بتدریج با کاهش ابر پیش بینی شده است.
آسمان مازندران در روزهای شنبه و یکشنبه آینده صاف تا نیمه ابری و با افزایش تدریجی و نسبی دما همراه خواهد بود.
شرایط جوی مازندران در روز دوشنبه آینده نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما و در مناطق ساحلی تا دامنه ها با بارش پراکنده باران و در روز سه‌شنبه نیز
صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است.
وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha