۸ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85337097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی تا روز دوشنبه در خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی تا روز دوشنبه پدیده غالب مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی مناطق پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری روز جمعه افزود: وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی در اغلب نقاط استان در مناطق جنوب غربی، غربی، شمالی، شمال شرقی و شرقی و بخش‌هایی از مرکزی و جاده‌های مواصلاتی منطقه اثر آن خواهد بود.

وی ادامه داد: کاهش دید افقی، افزایش رطوبت و مه و اختلال در مسافرت‌های هوایی صبحگاهی و شامگاهی از جمله اثرات مخاطره این هشدار هواشناسی است که برای کاهش خسارات احتمالی ناشی ازکاهش دید افقی و افزایش رطوبت و مه، احتیاط در صعود به ارتفاعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات تا روز دوشنبه دور از انتظار نیست و شمال خلیج فارس نیز امروز مواج پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۴.۲ و دهدز با ۵.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط استان و بیشترین دمای اهواز ۱۸.۳ و کمترین ۱۴.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سبزه زاری با اشاره به بارش ۲۴ ساعته در ایستگاه‌های سینوپتیک هواشناسی خوزستان تا ساعت ۹:۳۰ روز جمعه افزود: میران بارندگی در دزپارت(دهدز) ۱۲.۲، کشاورزی اهواز ۱۱.۲، اهواز ۷.۲، رامهرمز ۵.۷، بستان ۵.۶، ایذه ۴.۵، لالی ۲.۷، شوشتر ۲،آغاجاری ۱.۸، اندیمشک(حسینیه) ۱.۶، دزفول(صفی آباد) ۱.۱، بهبهان ۰.۹،شادگان ۰.۸، مسجد سلیمان ۰.۶، امیدیه ۰.۶، آبادان ۰.۵، گتوند ۰.۴، بندر ماهشهر ۰.۲ و هندیجان ۰.۱ میلیمتر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha