شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه سرخس و فریمان افزایش یافت

مشهد- ایرنا- فرماندار فریمان گفت: ۲۳۳ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های "احمدآباد و رضویه" مشهد به تصویب و تایید هیات‌های اجرایی این حوزه رسیده است که در مقایسه با دوره گذشته انتخابات مجلس حدود پنج درصد افزایش دارد.

حمید اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته در هر شهرستان و هر یک از ۲ بخش رضویه و احمدآباد ۲ یا سه شعبه اخذ رای به شمار شعبه های رای‌گیری افزوده شده است.

وی گفت: در مجموع نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ نفر در روز انتخابات به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای انتظامی و امنیتی و عوامل خدماتی در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و برای فعالیت آنها در ۱۱ اسفندماه برنامه ریزی شده است.

۶۹ نفر برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد ثبت نام قطعی کرده بودند که صلاحیت ۴۷ داوطلب توسط هیات های اجرایی تایید شد.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد یک نماینده سهم حوزه انتخابیه شهرستان‌های فریمان و سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه مشهد است.

این حوزه انتخابیه بیش از ۴۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

استان خراسان رضوی ۶ کرسی نمایندگی نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha