فرمانده سپاه الغدیر یزد: ۹ دی مظهر وحدت و ولایتمداری ملت ایران است

یزد - ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ۹ دی مظهر وحدت، بصیرت و اوج ولایتمداری ملت شجاع ایران است و باید این روحیه ارزشمند و حیاتی حفظ شود.

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز شنبه در جمع گروهی از بانوان فعال بسیجی یزد افزود: در روز ۹ دی مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری تبلور همبستگی و دشمن شناسی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره ناشی از حضور پرشور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف نظام است ادامه داد: باید مردم و جوانان همچنان برای تحقق اهداف عالیه انقلاب و ولایت فقیه ماموریت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه حوادث بزرگ در طول انقلاب اسلامی بدون حضور مردم امکان پذیر نبوده تصریح کرد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نظام اسلامی را به اقتدار رساند حضور همیشگی مردم در صحنه به شمار می‌آید.

زارع کمالی گفت: دشمن نیز هرجا که مردم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند شکست خورد و حضور آحاد مردم ولایی و انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب افتخارهای فراوانی شد و پیروزی جبهه حق بر باطل را به همراه داشت.

وی به نقش و اهمیت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بانوان ما با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) تمدن سازی کرده و با عفت، حجاب، تدین و روحیه انقلابی در متن جامعه قرار دارند و در بخش‌های مختلف به نقش آفرینی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که فتنه عظیم سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد و بر همین اساس ۹ دی با عنوان «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» نام گرفت.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲۰ هزار بسیجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha