حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان مراغه در آیین گرامیداشت ۹ دی

مراغه- ایرنا- دانش‌آموزان مراغه همگام با سایر اقشار مردم ولایتمدار این شهرستان به صورت چشمگیر در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی حاضر شدند و ضمن به نمایش گذاشتن بصیرت عاشورایی خودشان، با ولایت تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایرنا مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء روز یکشنبه در این آیین که با حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان مراغه در مسجد شهدای این شهر برگزار شد، بیان کرد: آمریکا به عنوان سردمدار جبهه باطل، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف متوسل شد تا این نظام را سرنگون کند که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است.

حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان مراغه در آیین گرامیداشت ۹ دی
دانش‌آموزان مراغه همگام با سایر مردم به صورت گسترده در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی حاضر شدند

حجت‌الاسلام رسول جلیل‌زاده به تقابل دایمی حق و باطل اشاره و بیان کرد: این تقابل ایجاب می‌کند که جبهه حق روز به روز در برابر باطل قوی‌تر شود و فرموده رهبری مبنی بر ضرورت قوی شدن کشورمان نیز بر همین اساس استوار است.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ تحمیلی نابودی جبهه حق بود، افزود: دشمنان در کنار جنگ تحمیلی نیز توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی را برای از بین بردن جبهه حق به کار گرفته‌اند و فتنه سال ۱۳۸۸ نیز یکی از همین توطئه‌هاست.

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده ادامه داد: دبیرکل وقت نهضت آزادی یک سال مانده به انتخابات سال ۱۳۸۸ به آمریکا رفت و دستورالعملی به ایشان دادند تا بر اساس آن، تقلب در انتخابات را مطرح کند.

وی با تاکید بر اینکه نهضت آزادی در دوره جنگ تحمیلی به عراقی‌ها گرا می‌داد، اضافه کرد: وی نیز ماموریت مطرح کردن تقلب در انتخابات را به اصلاح‌طلبان سپرد و آنان در اوایل سال ۱۳۸۸ شمسی، کمیته صیانت از آراء را تشکیل دادند؛ در حالی که در انتخابات ایران به دلیل تعدد مجریان و ناظران، امکان تقلب گسترده به هیچ وجه وجود ندارد.

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه اکنون باید به صراحت در مورد فتنه سال ۱۳۸۸ سخن گفته شود، افزود: ساعت ۱۸ روز انتخابات، یکی از نامزدها در حالی که رای‌گیری همچنان ادامه داشت، خودش را بر اساس اطلاعات واصله از ستادهایش برنده انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه این ادعا بر مبنای برنامه‌ریزی قبلی مطرح شد، اضافه کرد: وی پیش‌دستی کرده بود تا در صورتی که آراء به نفع ایشان شمارش نشد، تقلب انتخاباتی به مردم القا شود.

به گفته وی همزمان همسر یکی از اصلاح‌طلبان شاخص هم مصاحبه کرده بود که اگر نامزد مدعی تقلب در انتخابات رای نیارود، مردم باید به خیابان‌ها بریزند و در حقیقت از زورگویی اصلاح‌طلبان پرده‌برداری کرد.

وی افزود: به واسطه این فتنه، حدود هشت ماه پایتخت ناامن شد و در هر میدان تهران چند قمه‌کش به کار گرفتند تا آن منطقه را به هم بریزند، ترافیک ایجاد کنند و شعار دهند.

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده با طرح این سئوال که پول این قمه‌کش‌ها از کجا تامین شده بود؟، افزود: ۱۷ سفارت خارجی از آنان حمایت مالی کردند و دلار در اختیارشان گذاشتند تا نامزد خودشان را با این زورگویی‌ها بر سر کار بیاورند.

وی تاکید کرد: آنان بر سر مواضع زورگویانه خودشان اصرار کردند تا مقام معظم رهبری انتخابات را ابطال کند؛ در حالی که روسای ستادهای خودشان اعلام کرده بودند که تقلبی وجود ندارد و حاضر نبودند در مقابل دوربین همین واقعیت را بیان کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تمام آنچه که آنان رشته بودند را پنبه کرد و اجازه نداد به جمهوریت نظام خدشه وارد شود.

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: مقام معظم رهبری حق را پذیرا بود اما زور را نه؛ بر همین اساس توطئه ابطال انتخابات شکست خورد.

وی ادامه داد: همزمان نامزد مدعی تقلب در انتخابات، با خبرنگاران مصاحبه کرده و گفته بود که حتی اگر انتخابات تکرار شود و دوباره رای نیاورد، اعتراض خواهد کرد که زورگویی آنان و فتنه ایجاد بحران ادامه‌دار در کشور را به خوبی نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تداوم اعتراض‌ها را کودتای نرم با رنگ سبز تلقی می‌کردند، افزود: دشمنان که در برخی از کشورها نیز این توطئه‌ها را با انقلاب‌های مخملی اجرا کرده بودند، می‌خواستند کودتای نرم را در ایران رقم بزنند؛ غافل از این اینکه ایران با آن کشورها از جمله اوکراین تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده با بیان اینکه این فتنه با روشنگری مقام معظم رهبری و آگاهی و بصیرت ملت خنثی شد، افزود: حضور حماسی مردم آذربایجان‌شرقی در محکومیت جریان فتنه در هشتم دیماه ۱۳۸۸ رقم خورد و فردای آن روز، حماسه‌ای کم‌نظیر خلق شد.

وی افزود: برای تجمع مردم در ۹ دی تنها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه داده بود اما ملت سیل‌وار به صحنه آمدند؛ به گونه‌ای که صفوف منظم مردم در تهران از غرب به آزادی، از جنوب به میدان حر و از شرق به میدان امام حسین(ع) رسید.

وی افزود: مردم از توهین به اصل ولایت فقیه و آتش زدن خیمه امام حسین (ع) در تهران احساس خطر کرده بودند و آنچنان گسترده در خیابان‌ها حضور یافتند که ۹ دی به یوم‌الله تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه «اوبا» رییس‌جمهور وقت آمریکا در سخنرانی‌هایش ۲ بار از نامزد مدعی تقلب در انتخابات ایران حمایت کرد، افزود: دشمنان همان معترضان خیابانی را سرمایه‌های خودشان اطلاق می‌کردند و اصلاح‌طلبان هیچ واکنشی به این حمایت‌های خارجی نداشتند.

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان حتی برای حمایت‌های آمریکا از معترضان خیابانی کف می‌زدند اما در نهایت حماسه ۹ دی خلق شد و ملت ایران بار دیگر آنان را مایوس کردند.

وی این را هم بیان کرد که ملت ایران وظیفه دارند این روز را به عنوان یوم‌الله گرامی بدارند زیرا این حضور حماسی آنان باعث شد تا توطئه‌های استکبار و جبهه باطل علیه جبهه حق خنثی شود.

مشارکت حداکثری اولویت نخست در انتخابات پیش‌رو است

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: اولویت نخست در انتخابات اسفند سال جاری، مشارکت حداکثری است و مومنان باید از طریق دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت کردن در انتخابات، وارد عرصه شوند.

حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان مراغه در آیین گرامیداشت ۹ دی
حجت‌الاسلام جلیل‌زاده: مشارکت حداکثری اولویت نخست در انتخابات پیش‌رو است

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده همچنین صیانت از سلامت انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش اعظمی از سلامت انتخابات به نامزدهای انتخاباتی و اطرافیان آنان بر می‌گردد.

وی به تجربه خودش از حضور در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: وقتی برخی از افراد به بهانه حمایت از یک نامزد، مبالغی را هزینه می‌کنند، سلامت انتخابات خدشه‌دار می‌شود و در دوره ای که از تبریز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده بودم، پیشنهاد برای حمایت مالی را رد کردم.

وی این را هم بیان کرد که امنیت انتخاباتی به لطف خداوند به نحو احسن وجود دارد و نیروهای فراجا، سپاه و بسیج، امنیت را برقرار خواهند کرد تا زمینه برای رقابت سالم نامزدها فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بسیار بالاست، افزود: افرادی را به این مجلس بفرستید که شایستگی دفاع از ولایت در زمان حساس را داشته باشد.

سئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء خطاب به مردم: افرادی را به مجلس خبرگان رهبری بفرستید که شایستگی دفاع از ولایت در زمان حساس را داشته باشد

صهیونیست‌ها در برابر ضلع کوچک جریان مقاومت زمین‌گیر شدند

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: حماس و جهاد اسلامی ضلع کوچکی از جریان مقاومت هستند و این جبهه اضلاع بزرگ دیگری دارد اما صهیونیست‌ها در برابر همین ضلع کوچک نیز زمین‌گیر شدند.

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده افزود: در جنگ غزه، هیمنه اسراییلی که مدعی درگیری با ایران بدون کمک آمریکایی‌ها بود، در هم شکست و دروغ‌هایش عیان شد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این آیین بیان کرد: بازخوانی عواملی که فتنه دشمنان در سال ۱۳۸۸ را برطرف، و چهره واقعی بدخواهان را عیان کرد، ضروری است.

حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان مراغه در آیین گرامیداشت ۹ دی
فرماندار مراغه: بازخوانی عوامل رفع فتنه ۱۳۸۸ ضروری است

«داود اسدیان» با بیان اینکه این فتنه هزینه‌های بسیاری برای کشور داشت، افزود: با وجود همه این هزینه‌ها، دستاوردهای مهمی در حماسه ۹ دی به دست آمد و نقش و جایگاه ولایت فقیه و وحدت ملت به نمایش گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه دشمنان پایانی ندارد، اضافه کرد: ماهیت اسلامی و قرآنی این نظام و شیطان‌صفت بودن دشمنان ما، دلیل تداوم فتنه‌هاست و آمریکا به عنوان نماد شیطان انسی در راس این دشمنان شیطان‌صفت قرار دارد.

«اسدیان» اضافه کرد: اتاق‌های فکر استکبار جهانی در پشت صحنه فتنه سال ۱۳۸۸ فعال بود و این ملت بزرگ و ولایتمدار کشورمان بودند که بار دیگر آنان را مایوس کردند.

به گزارش ایرنا دانش‌آموزان مراغه در این آیین پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر فتنه‌گر» در دست داشتند و با بازخوانی فتنه‌های آمریکایی - صهیونیستی ۹ دی ۱۳۸۸، جمله‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری را زمزمه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha