بهره‌برداری از طرح انتقال آب شرب شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت

شیراز-ایرنا-طرح تأمین آب شرب شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت با حضور رییس کل دادگستری و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و با اعتبار ۲۵۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح شامل خرید انشعاب به میزان پنج لیتر برثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۱۰کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم هدف از اجرای این طرح را تأمین کسری آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح و اتصال به خط انتقال آب از سد درودزن در کوه سبز مرودشت، پنج لیتر بر ثانیه آب به ظرفیت فعلی آب این شهرک صنعتی افزوده می‌شود.

سید مصطفی هاشمی هزینه خرید انشعاب و اجرای خط انتقال را افزون بر ۲۵۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح که در مدت ۹ماه اجرا شد، ظرفیت تأمین آب پایدار این شهرک صنعتی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد: در این طرح از لوله پلی‌اتیلن با قطر ۱۵۰میلیمتر استفاده شده که قابلیت افزایش ظرفیت انشعاب آب در سال‌های آینده را خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: در این شهرک صنعتی، واحدهای بزرگی در صنایع شیمیایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، فلزی و موادغذایی مشغول به فعالیت هستند و این شهرک یکی از شهرک‌های مهم فارس می باشد که مجهز به تمام امکانات زیربنایی و زیرساختی است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در شهرک فتح آباد مرودشت دارای ۵۱ هکتار مساحت تاکنون ۹۱ قرارداد با مساحت ۳۲ هکتار با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال۶۵۰ نفر در مرحله فعالیت و تولید هستند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha