فرماندار ری: عامل ماندگاری جمهوری اسلامی ایستادن در زیر پرچم ولایت فقیه است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری، جمهوری اسلامی ایران را ام‌القرای جهان اسلام خواند و گفت: برای پابرجا بودن این نظام به مقدماتی نیاز داریم که نخستین آنها ایستادن در زیر پرچم ولایت فقیه است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی شامگاه یکشنبه به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سهپبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد محله ۱۳ آبان شهرستان ری افزود: امروز مهمترین توصیه مقام معظم رهبری حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رأی است، چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی امروز به میزان حضور ملت در انتخابات است و تمام طرح، تحلیل و نقشه هاییشان در مورد ایران را به بعد از انتخابات و میزان حضور ملت در آن موکول کرده اند.

وی به تمهیدات اندیشیده شده پیرامون برگزاری انتخابات در شهرستان ری اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از برادران و خواهران شما در هیات های اجرایی و نظارت انتخابات را با حدود ۵۰۰ صندوق اخذ رأی در شهرستان برگزار خواهند کرد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: وظیفه همه ما و علاقه مندان به کشور و نظام این است که به پاس حرمت خون پاک شهدا و کاستی ها با خلوص نیت در پای صندوق های رأی حاضر شویم و تکبیر گویان آراء خود را به صندوق ها بیاندازیم، آرایی که هرکدام از آن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان ملت ایران است.

این مسئول اظهار داشت: به خاطر ویژگی های ممتاز نظام جمهوری اسلامی ایران؛ استکبار جهانی و صهیونیست های جنایتکار همواره خباثت و دشمنی هایشان را بر روی کشور ما متمرکز کرده اند.

وی ادامه داد: جنگ و اختلاف امروز ما با صهیونیسم جهانی اختلافی مفهومی و اعتقادی است، اشغال ظالمانه کشورها و مانند اینها تنها یک بهانه است، هدف اصلی آنان حاکم شدن صهیونیسم در سراسر جهان بوده و آنان از اسلام عدالت گستر و ظلم ستیز را بر نمی تابند.

فرماندار ویژه ری با اظهار خرسندی از حضور در جمع خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و اهالی شهرک ۱۳ آبان اعلام کرد: این شبها متعلق به حضرت زهرا (س) است؛ ایام ولادت مادری که فرزندان خود را در راه اسلام عزیز فدا کرد و خود نیز در حمایت از امامت و ولی خدا به شهادت رسید.

وی افزود: مادران این سرزمین با تأسی از حضرت فاطمه (س) در دامان پاک خود فرزندانی را تربیت که با خون سرخشان درخت پرثمر اسلام را در فضای انقلاب آبیاری کردند، نمونه ای از این شهدا سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است که با عشق به خداوند، ائمه اطهار، مردم و امامین انقلاب عازم جبهه های نبرد در داخل و خارج از کشور شد و جانش را فدای ملت، انقلاب و اسلام کرد.

همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار رمضان ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، نمازگزاران و مردم در مسجد الرضا (ع) محله ۱۳ آبان شهرری برگزار شد.

فرماندار ری: مهمترین عامل ماندگاری جمهوری اسلامی ایستادن در زیر پرچم ولایت فقیه است

در پایان این مراسم از تعدادی خانواده های معظم شهدا این محله قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha