۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85339806
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ذبح ۵۰ راس دام و توزیع گوشت گرم در بین مددجویان کمیته امداد ایلام

ایلام - ایرنا - رییس کانون های خدمت رضوی در استان ایلام از ذبح ۵۰ راس دام سبک اهدایی آستان قدس و توزیع گوشت آن بین مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین" سید محمدباقر هاشمی" روز دوشنبه در آیین توزیع گوشت گرم بین مددجویان کمیته امداد این استان، اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی با مشارکت کمیته امداد بسته‌های معیشتی جهت اهدا به تعداد ۵۰ خانوار کمیته امداد تهیه شده است.

وی افزود: این احشام با همت آستان قدس و بنیاد کرامت رضوی در استان یلام تامین و توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و گوشت گرم به نیازمندان با همکاری خیرین موجب اشاعه فرهنگ انفاق در جامعه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: این برنامه در راستای فعالیت‌های کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام گرفت.

"ناصر مرادی" افزود: امروز ۵۰ راس دام سبک توسط آستان قدس رضوی و پنج تن برنج از سوی خیرین بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع می شود.

وی یادآور شد: هفته گذشته هم چهار تن گوشت گرم به همت خیرین ساکن تهران و ایلام تامین و بین جامعه هدف توزیع شد.

مرادی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیرین ادامه خواهد داشت.

۶۷هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد امام حمینی(ره) برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha