واکنش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان درپی حواشی اتاق بازرگانی اهواز

اهواز- ایرنا- معاون بازرگانی و اقتصادی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان درپی برخی حواشی و اختلافات پیش آمده در حوزه اجرایی و تشکیلاتی اتاق بازرگانی اهواز گفت: اداره کل صمت استان به مجموعه مدیریتی اتاق بازرگانی مهلت داده تا هر چه زودتر اختلافات درون ساختاری را برطرف و به شرایط عادی برگردند.

غلامرضا محمدی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متاسفانه اختلافات در اتاق بازرگانی اهواز زیاد رخ می‌دهد بیان کرد: این اختلافات باعث می‌شود تا از تمرکز بر روی کار و رسیدگی به ماموریت‌های ویژه اتاق در حوزه تجارت و بازرگانی غافل شوند.

وی با تاکید بر رفع هر چه زودتر اختلافات ادامه داد: اداره کل صمت خوزستان در رفع اختلافات اتاق‌های بازرگانی اختیار کمی دارد اما برای جلوگیری از هرگونه آسیب و کم‌کاری در حوزه تجارت بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام خواهد شد.

محمدی‌پور اظهار کرد: عزل و نصب اعضای اتاق‌های بازرگانی در شرایطی پیچیده‌ای رخ می‌دهد به همین دلیل باید تا جای ممکن از ایجاد اختلاف و تنش در این فضاها جلوگیری کرد.

معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صمت خوزستان افزود: برای استیضاح رییس اتاق بازرگانی اهواز ۱۰ امضا از ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق نیاز است که در این جریان ۹ امضا جمع آوری شده که به همین دلیل موضوع استیضاح رییس اتاق بازرگانی اهواز تا کنون مسکوت مانده است.



به گزارش ایرنا، در پی رکود ناشی از اختلافات پیش آماده در زمینه‌های اجرایی و تشکیلاتی در اتاق بازرگانی اهواز، از هفته‌های گذشته موضوع استیضاح "محمد جواد امانی" رییس این اتاق مطرح شده است.

خوزستان تنها استان کشور با سه اتاق بازرگانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha