۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2307
کد خبر: 85340326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست انتخاباتی سران ایلات وعشایر گچساران

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85340326
نشست انتخاباتی سران ایلات وعشایر گچساران

گچساران- ایرنا- نقش معتمدان و بزرگان طوایف در حضور گسترده مردم و افزایش شور و نشاط انتخاباتی در نشستی با حضور سران ایلات، عشایر، ریش‌سفیدان و بانوان گچساران بررسی شد.

به گزارش ایرنا، این نشست که روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد نماینده ایلات، عشایر، ریش‌سفیدان و بانوان به بیان نقطه نظرات خود در زمینه نقش معتمدان در افزایش شور انتخاباتی و حضور گسترده مردم در این صحنه حساس سیاسی، انتظارات مردم از نامزدها و نمایندگان و وحدت و همدلی مردم در مقابله با ترفندهای دشمنان پرداختند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست امروز با سران ایلات، عشایر، ریش‌سفیدان و بانوان بحث انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای ۲ بال قوی و محکم به نام جمهوریت و اسلامیت می باشد که جمهوریت نظام همان مردم‌سالاری است.

سید جمشید حسینی خواه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ مردم‌سالاری دینی وارد ادبیات سیاسی کشورمان شده به این معنا که مردم در انتخاب رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و روستا، اعضای شورای نگهبان، انتخاب خبرگان رهبری به طور مستقیم و یا غیرمستقیم دخیل و نقش محوری دارند.

حسینی خواه ادامه داد: اسفند امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم که وظیفه مهم مجلس همان قانون‌گذاری و نظارت است و بنابراین مجلس شورای اسلامی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی نیز قانون‌گذاری و نظارت می‌کند.

آنچه در نشست انتخاباتی سران ایلات و عشایر گچساران گذشت؟

وی تصریح کرد: اگر عزت، اقتدار و استقلال مملکت مهم است باید حضوری حداکثری در عرصه انتخابات داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخابات پیش رو از جایگاه بسیاری ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی برخوردار و اهمیت انتخابات در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر هیچ‌کسی هم پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات به مملکت اقتدار و عزت می‌دهد گفت: هر رأی که به صندوق اخذ رأی انداخته شود تأثیرش از موشک‌های قاره‌پیما، از هواپیماهای جنگی و سلاح‌های پیشرفته نیز بیشتر است.

حسینی خواه اظهار کرد: جهاد تبیین، آگاهی بخشی و روشنگری مهم‌تر از نبرد نظامی است و همه ما باید با حضوری حداکثری و آگاهانه در انتخابات نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

ملاک انتخاب بر پایه قومیت و طایفه گرایی نباشد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت در انتخابات یک فریضه اجتماعی، که همه باید پاسخگوی رأی مان باشیم و با انتخاب آگاهانه سرنوشتمان را رقم زنیم.

حسینی خواه اظهار کرد: در انتخابات پیش رو نباید بر اساس قومیت‌گرایی، طایفه‌گرایی و منطقه جغرافیایی عمل کنیم و با آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حاضر و با انتخاب اصلح برای رأی خود ارزش قائل شویم.

آنچه در نشست انتخاباتی سران ایلات و عشایر گچساران گذشت؟

وی گفت: چهار راهبرد حکیمانه از سوی رهبر انقلاب اسلامی بیان‌ شده و همه ما وظیفه‌ داریم به این چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انتخاباتی جامعه عمل بپوشانیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چالش‌هایی پیش روی انتخابات است که ما باید صداقت داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات همان ناآگاهی است پس جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای امر انتخابات لازم است و همه مسئولین، معتمدین و ریش‌سفیدان موظف هستند که جهاد تبیین کنند چراکه انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم در انتخابات است

فرماندار گچساران در این نشست گفت: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب فتنه‌های بسیاری را به خود دیده بطوریکه فتنه سال گذشته (زن- زندگی -آزادی) فتنه سهمگینی بود که مشکلات بسیاری برای مملکت بوجود و فضای کشورمان را تا حدودی ناامن کرد.

روانبخش دیهیم خوب افزود: اسفندماه امسال نیز انتخابات سرنوشت سازی را پیش رو داریم که در این زمینه مقام معظم رهبری به چهار راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت انتخابات اشاره کرده است.

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولین و مردم فراهم کردن بستر و زیرساخت لازم برای تحقق منویات رهبر انقلاب و جلوگیری از اهداف دشمنان است.

آنچه در نشست انتخاباتی سران ایلات و عشایر گچساران گذشت؟

دیهیم خوب اظهار کرد: دشمن در فتنه سال گذشته با تمام توان پای‌کار آمده بود امروز ما باید هوشیار و در صحنه انتخابات بایستی نقش‌آفرین باشیم.

وی ابراز کرد: انتخابات از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشورمان است به همین دلیل باید تلاش کنیم و همه آحاد مردم جامعه باید با حضوری حداکثری و باشکوه پای صندوق‌های رأی در سرنوشتشان سهیم باشند.

۱۱۶ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات گچساران تعیین شد

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: ۱۱۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده‌ است.

جهانکیر علیزاده ابراز کرد: از این تعداد ۷۶ صندوق شهری و ۴۰ صندوق دیگر برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است

وی تعداد صندوق‌های ثابت را ۸۴ مورد و سیار پیش‌بینی شده را ۳۲ مورد ذکر کرد.

علیزاده اظهار کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha