۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85340478
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه فرش قزوین افتتاح شد

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85340478
نمایشگاه فرش قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین عصر دوشنبه و در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش قزوین از امروز به مدت پنج روز در محل نمایشگاه دایمی بین المللی قزوین دایر خواهد بود.

احمد خورگامی با اشاره به حضور ۲۵ کارخانه تولید و شرکت کننده در این نمایشگاه، تصریح کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، قم، مرکزی، گلستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و آذربایجان غربی به همراه استان قزوین تولیدات خود را در حوزه‌های فرش‌های نیمه ابریشم و تمام ابریشم، کرک، پشم، گبه، گلیم و تابلوفرش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

وی، فرش دستباف ایرانی را نماد اصالت و هنر ایرانی نامید و خاطرنشان کرد: فرش دستباف کشورمان در تمام دنیا شناخته شده و طرفداران بسیاری نیز دارد و به دلیل تنوع در طرح، مورد پسند هر نوع سلیقه‌ای می باشد و برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راستای معرفی و حمایت از این هنر و صنعت فاخر بسیار موثر خواهد بود.

نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش قزوین از امروز به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha