۱۱ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85340551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاور: بودجه ورزش در راستای افزایش کیفیت امکانات و تجهیزات قهرمانان باشد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش قایقرانی کشورمان معتقد است که در صورت در نظرگرفتن بودجه مناسب و تهیه امکانات و تجهیزات، آنها می‌توانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، مهسا جاور، ملی‌پوش تیم ملی روئینگ کشورمان در نشست جمعی از قهرمانان و مدال‌آوران و روسای فدراسیون‌های ورزشی با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بزرگترین مشکل‌مان امکانات و تجهیزات است. ما تجهیزات به روز دنیا را نداریم اما در تمامی مسابقات، مانند بازی‌های آسیایی توانسته‌ایم مدال‌آور باشیم. شاید اندازه یک استان سایر آسیایی‌ها، امکانات نداشته باشیم اما از همه آنها با توانمندی قایقران کشورمان عبور کرده‌ایم و تنها پشت سر چین هستیم که مدال المپیک دارد.

جاور افزود: امیدواریم بودجه طوری تنظیم شود که با توجه به اینکه پیست قایقرانی استاندارد و تجهیزات نداریم، بتوانیم در اردوها و تورنمنت‌های خوبی شرکت و از پیست‌ها و امکانات مجهز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: البته این مشکلات تنها مختص قایقرانی نیست، بلکه اکثر رشته‌ها این مشکلات را دارند. امیدواریم با بودجه‌ای که در نظر گرفته می‌شود بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم و در مسابقات بین‌المللی مدال‌های خوش‌رنگ کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha