۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85340862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نشست کتابخوان تخصصی "سردار دل ها" در سنندج برگزار شد

سنندج-ایرنا-نشست تخصصی کتاب خوان "سردار دل ها" به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان در این نشست با اشاره به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی، گفت: وی شخصیتی اثرگذار و انقلابی بود و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می آید.

معصومه حسنی خونسار افزود: جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی و همچنین فعالیت‌ها و اقدامات اثرگذار وی آشنا شود و در این راستا نقش کتابخانه‌های عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد: در تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف و با محوریت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که نشست‌های کتابخوان، بازنمایی کتاب، عصر شعر و همچنین معرفی کتاب برخی از این برنامه‌ها است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان اظهار کرد: جامعه باید قدر این شخصیت‌های ملی را بداند و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند ادای دینی بر ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سرباز فداکار وطن باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز با تاکید بر لزوم ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: این مکتب که نشان دهنده شخصیت بزرگ و متمایز شهید سلیمانی است برگرفته از تعالیم اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات افزود: شهید قاسم سلیمانی انسانی بسیار متعالی بود و تمام اقدامات و فعالیت هایش بر محور تعالیم دین اسلام و در راه رضای خداوند بود بر این اساس می تواند الگویی بسیار مناسب برای جامعه و به ویژه مدیران باشد.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در دنیایی که با بحران الگو مواجه هستیم این شخصیت والا می تواند الگویی بسیار ارزشمند برای جامعه باشد.

در ادامه این نشست، کتاب های "سرباز، قاسم سلیمانی" نوشته مصطفی رحیمی، توسط حامد امیریان؛ کتاب "من قاسم سلیمانی ام" نوشته مرتضی شاه کرم توسط مقصود پیشقدم و کتاب " شاخص های مکتب شهید سلیمانی" نوشته علی شیرازی توسط رحمان غریبی برای حاضران معرفی شد.

همچنین در این نشست تخصصی کتاب خوان، لیلا حیدری، کتاب " سلیمانی عزیز" نوشته عالمه طهماسبی و کویستان درویشی کتاب " از چیزی نمی ترسم"، نوشته سردار شهید قاسم سلیمانی را معرفی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha