برنامه‌های متعدد فرهنگی برای المپیک داریم /حاج قاسم پهلوان میدان بود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برای بازی‌های المپیک پاریس در حوزه فرهنگی، برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده و ضمن آنکه در بخش تولید محتوا نیز با فدراسیون‌های ورزشی تعامل داریم.

مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهید سلیمانی عزیز برای جامعه ورزش پهلوان میدان است و علاوه بر قهرمانی عنوان پهلوانی هم دارد. این شهید بزرگوار مردمی و عاشق کشورش بود و با تمام وجودش به مردم خدمت می‌کرد. امیدواریم در کل کشور برنامه‌های متعددی برگزار شود که یاد این شهید بزرگوار در دل‌هایمان بماند.

وی افزود: من خیلی خوشحالم هستم از کار ورزشکارانمان که وقتی مدال می‌آوردند به شهیدان این مرز بوم تقدیم می‌کنند. مردم کشورمان هم می‌دانند که آسایش و آرامشی که داریم از شهیدان است و امیدوارم همیشه یاد این شهیدان در دل‌هایمان بماند.

میرجلیلی در خصوص کار فرهنگی در المپیک پیش‌رو گفت: در حوزه فرهنگی، برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده و در خصوص تولید محتوا هم با فدراسیون‌های ورزشی تعامل داریم. مهم‌ترین کار به نظر من تربیت مربیان پهلوان‌پرور است که امیدواریم بتوانند در بحث ترویج ارزش‌های ایران اسلامی کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب اظهار داشت: در آن دیدار که ورزشکاران با رهبر انقلاب داشتند از بانوی که با فرزندش بر روی سکو مدال رفتند تشکر کردند و ما هم پس از سه روز دیدار ورزشکاران به رهبر کشورمان مراسمی را برای آن دسته از ورزشکارانی که تازه ازدواج کردند و یا بیش از سه فرزند دارند مراسمی برگزار کردیم و از آنها تجلیل کردیم. تنها به یک دلیل این مراسم را برگزار کردیم که در جامعه الگوسازی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha