تقدیر وزیر نتانیاهو از سکوت و همراهی غرب در قبال نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

تهران-ایرنا- "الی کوهن" وزیر کنونی انرژی رژیم صهیونیستی که تا دیروز سکاندار وزارت خارجه این رژیم بود از سکوت و همراهی غرب در قبال نسل‌کشی اسراییل در غزه تقدیر کرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، «الی کوهن» که تا دیروز (دوشنبه) وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بود در مراسم خداحافظی خود از این وزارتخانه، خطاب به همکاران سابقش گفت: حمایتی که ما از جامعه بین الملل (برای نسل کشی در غزه) دریافت کردیم، بدون تلاش شما ممکن نبود.

وی، سکوت جامعه بین الملل در قبال کشتار هزاران زن و کودک فلسطینی را نتیجه تلاش های کارکنان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اینکه امروز تقریبا هیچ کدام از کشورهای غربی خواهان آتش بس (در جنگ علیه غزه) نیستند دستاوردی است که بدون تلاش شما ممکن نبود.

به گزارش ایرنا، باوجود تظاهرات گسترده مردم در کشورهای غربی و درخواست افکار عمومی جهانی از پایتخت های اروپایی برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دولت های این کشورها کماکان در قبال این نسل کشی سکوت کرده و برخی از آنها همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با رژیم تل آویو در کشتار فلسطینیان کاملا همراه هستنند.

برخی از دولت های غربی در اقدامی ریاکارانه در قبال جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان ساکن غزه، فقط به صدور بیانیه های بی‌خاصیت اکتفا و بسیاری از آنها نیز، بر حمایت مالی، دیپلماتیک و تسلیحاتی از تل آویو تاکید دارند.

واشنگتن، لندن، برلین و پاریس از جمله پایتخت های غربی بودند که از ابتدای جنگ غزه در حمایت از تل آویو، سنگ تمام گذاشتند و حتی ناوهای خود را به منطقه مدیترانه اعزام کردند تا رژیم صهیونیستی بتواند در آرامش کامل، به جنایاتش ادامه دهد.

ایالات متحده به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی، تاکنون چندین بار با وتوی قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل، مانع اصلی برقراری آتش بس و توقف ماشین کشتار صهیونیست ها در غزه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha