حضور دوباره تنیس روی میز شهرداری کرج در لیگ برتر/آغازی سخت در برابر مدعیان

کرج-ایرنا- سی و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در حالی از سوم دیماه با حضور هشت تیم آغاز شده که امسال نیز، تیم تنیس روی میز آقایان شهرداری کرج در رده سنی بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور یافته است.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های پالایش نفت آبادان، فراسنج تهران، رعدپدافند هوایی، عقاب نهاجا، پاک نژاد اسپرت، شهرداری کرج، مناطق نفتخیز جنوب (اهواز) و پتروشیمی بندرامام حضور دارند، تیم‌هایی با پشتوانه مالی قوی و البته بازیکنان حرفه‌ای که شاید بتوان در همین ابتدا، صدرنشینان جدول را مشخص کرد.

در این بین یکی از تیم‌هایی که حدود پنج دوره شاهد حضور آن در رقابت‌های لیگ برتر تنیس کشور هستیم، تیم تنیس روی میز شهرداری کرج است، تیمی تشکیل شده از ورزشکارانی جوان و باانگیزه که با وجود تمام مشکلات اما توانسته جای پای خود را در این رقابت‌ها محکم کند.

این نکته را نیز باید عنوان کرد که تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در فصل‌های قبلی رقابت‌های لیگ برتر کشور به عنوان یکی از مدعیان حضور داشت، اما مشکلات ایجاد شده از جمله مسایل مالی سبب شد تا این تیم نتواند به جایگاه واقعی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

اما به نظر می‌رسد که مشکلات جای‌مانده از گذشته همچنان دامن این تیم کرجی را گرفته و سبب شده تا در پنج بازی گذشته خود در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر نتواند نتایج خوبی کسب کند و تاکنون چهار شکست و یک برد را در جدول ثبت کرده است.

شروع تیم تنیس روی میزشهرداری کرج با چاشنی شکست

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان اینکه این تیم برای پنجمین سال پیاپی است که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد، گفت: امسال حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از بازیکنان را جوانان بومی و با استعداد البرزی تشکیل دادند، بازیکنانی که شاید هیچ کدام سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند.

امیر بخشی با اشاره به مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: طی نشستی با مسوولان شهرداری کرج تصمیم گرفته شد که امسال نیز در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور حضور داشته باشیم و از این مسابقات دور نمانیم.

وی استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی را یکی از برنامه‌های مهم تیم عنوان کرد و گفت: در صورت بهبود شرایط مالی در سال آینده از بازیکنان حرفه‌ای نیز در بدنه تیم استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ برتر تنیس کشور جزء مدعیان صعود هستند و ما نیز شانس زیادی در برابر آنها نداشتیم.

بخشی ادامه داد: با این وجود موفق شدیم که از سد تیم مناطق نفت خیز جنوب که یکی از مدعیان صعود این دوره است عبور کرده و همین مساله موجب شد تا تیم تنیس روی میز شهرداری کرج به عنوان پدیده این مسابقات شناخته شود.

وی افزود: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بار دیگر بتوانیم کارنامه درخشانی از تیم برجای گذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha