بامداد چهارشنبه؛ بدرقه نخستین پرواز حج عمره از ترمینال "سلام" 

تهران- ایرنا- مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آیین بدرقه نخستین پرواز حج عمره پس از هشت سال از ترمینال "سلام" در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ ۱۴۰۲) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، "سعید چلندری" با اشاره به تمهیداتی که برای انجام پروازهای حج عمره از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) اندیشیده شده است، افزود: عملیات حج عمره با حضور حجت الاسلام والمسلمین "نواب" نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم بدرقه حجاج در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همزمان با نخستین پرواز آغاز می شود.

وی یادآور شد: امسال نزدیک‌ به ۶۲ هزار زائر توسط ۲ شرکت هواپیمایی "ایران ایر" و "معراج" به خانه خدا اعزام می شوند که حدود ۳۰ هزار نفر از حجاج از ترمینال سلام به حج عمره مشرف می‌شوند.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن اعلام آمادگی کامل ترمینال سلام برای ارائه خدمت به زائران حج عمره همزمان با زائران عتبات، بیان‌داشت: تا این لحظه روزانه یک پرواز رفت و برگشت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مقصد جده برای ترمینال سلام برنامه ریزی شده است و این آمادگی برای پذیرش پروازهای بیشتر وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha