۱۳ دی ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85341881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۷۰ شرکت در نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبر: 85341881
حضور ۷۰ شرکت در نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی از ۱۲ استان در نخستین نمایشگاه تخصصی این صنعت بیانگر قابلیت بالای مناطق مختلف کشور در حوزه دریامحور است.

به گزارش ایرنا " علی باستین " شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران اظهارکرد: اقتصاد دریا محور از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور است و استان بوشهر ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.

وی افزود: آبزی پروری، صنایع دریایی، تجارت دریایی و صید و صیادی از ظرفیت های مهم حوزه دریاست که باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: توسعه و تقویت صنایع دریایی و دریانوردی از اولویت های حوزه اقتصادی و عمرانی است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

باستین یادآور شد: این نمایشگاه با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه های بین المللی این استان گشایش یافته است که اهمیت بسزایی در تقویت حوزه دریامحور دارد.

وی ادامه داد: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ۷۰ شرکت در قالب ۴۷ غرفه در حوزه کشتی سازی، تعمیرات کشتی، مهندسی دریایی، تجهیزات لایروبی و خدمات دریایی در حوزه بیمه و بانک حضور دارند.

باستین گفت: معرفی ظرفیت های متنوع استان های مختلف کشور در حوزه دریا و دریانوردی و همچنین انتقال تجارب و تکنولوژی و فراهم سازی زمینه فعالیت در سیاست‌های ۹ گانه توسعه دریامحور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب از اهداف این نمایشگاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۵ دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر برپاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha