۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85342041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۰ درصدی تماس با سامانه راه های بوشهر

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85342041
افزایش ۱۰ درصدی تماس با سامانه راه های بوشهر

بوشهر-ایرنا-رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده، گفت: این تماس ها نسبت به بازه مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر است.

 "محبوبه شهریاری" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در سالجاری پنج هزار و ۹۸۷ تماس به طور مستقیم توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه ها پاسخ داده شده و ۳۰۰ تماس نیز در قالب بخش گویا پاسخگویی شد.

وی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ افزود: شکایات مربوط به بار ۷۰۹ مورد، امور مسافری ۵۵۰ و ایمنی راه ۴۷۱ مورد بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و اینترنتی WWW.۱۴۱.ir با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌ است.

وی بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha