۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85342246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرفروش ترین تلفن ویپ یالینک و معرفی آنها

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85342246
پرفروش ترین تلفن ویپ یالینک و معرفی آنها

تلفن ویپ یالینک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین تلفن های IP دنیا است. برند یالینک از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه سیستم های آی پی شروع کرد و هدف آن تولید محصولات جدید به منظور برقراری ارتباط ساده تر بود.

در حال حاضر تلفن ویپ یالینک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین تلفن های IP دنیا است. برند یالینک از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه سیستم های آی پی شروع کرد و هدف آن تولید محصولات جدید به منظور برقراری ارتباط ساده تر بود. این برند به منظور تولید راه حل های ارتباطی یکپارچه ابتدا به کمک تیم تحقیق و توسعه خود و رصد در بازار با نیازهای بروز کاربران آشنا شد.

تلفن ویپ یالینک

هدف این برند برآورده کردن انتظارات کاربران است. از طرف دیگر اطلاعات خود را در مورد جدیدترین تکنولوژی ها افزایش داد. در نهایت محصولاتی که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار هستند و نیازهای بروز کاربران را برطرف می کنند تولید نمود. این برند معتبر انواع سیستم های ویپ و تجهیزات ویدئو کنفرانس را تولید می کند که در بین آن ها تلفن های ویپ از کاربرد بیشتری برخوردار هستند.

چرا از ویپ استفاده کنیم

VoIP یا Voice Over IP تکنولوژی است که به کمک آن صدا و تصویر در بستر اینترنت و شبکه های کامپیوتری منتقل می شود. صدای انسان ها آنالوگ است. ویپ مبدلی است که این صدا را به دیجیتال تبدیل کند. در مقصد نیز این صدای دیجیتال به آنالوگ تبدیل می گردد. به طور کلی ویپ قابلیت های متعددی به کاربران ارائه می دهد که عبارتند از:

  • تکنولوژی ویپ از پیام صوتی (Voicemail) پشتیبانی می کند. اگر نتوانستید به تماس کسی پاسخ دهید می توانید برای او پیام صوتی بگذارید.
  • ویپ قابلیت ضبط مکالمات دارد. بنابراین کاربران در صورت نیاز می توانند تمام مکالماتی که در این بستر انجام می گیرد را ضبط و ذخیره کنند.

پشتیبانی از تلفن های نرم افزاری (SoftPhone) از دیگر قابلیت های ویپ است. با نصب این نرم افزارها می توان داخلی کارمندان را از طریق کامپیوتر کنترل کرد. این قابلیت مختص کارمندان دور کار است. چرا که از طریق آن می توانند به سیستم سازمان دسترسی داشته باشند. همچنین موبایل و لپ تاپ را می توان به تلفن سازمان وصل کرد و از دور سیستم را کنترل نمود.

  • از فکس و ایمیل پشتیبانی می کند. یعنی می توان فکس را به ایمیل ارسال نمود.
  • با پشتیبانی از VoiceMail می توان پیام صوتی را به ایمیل کاربر ارسال کرد.
  • قابلیت Interactive Voice Response یا (IVR) یا همان منوی صوتی دارد. یعنی در زمان تماس با سازمان شماره هر بخش گفته می شود و کاربر بر اساس نیاز خود شماره داخلی مد نظر را انتخاب می کند.
  • قابلیت صف انتظار دارد. یعنی زمان اشغال بودن خط تماس کاربر رد نمی شود و در صف انتظار می ماند.
  • پشتیبانی از قابلیت تنظیم ساعات اداری و گزارش گیری از دیگر امکانات ویپ است.

مزایای ویپ نسبت به سیستم های آنالوگ

طبیعتا تکنولوژی ویپ با چنین قابلیت هایی مزایای زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی و تصویری
  • کاربران در هر جای دنیا باشند بدون هزینه و بسیار آسان می توانند با این تلفن ارتباط برقرار کنند.
  • ویپ این امکان را به کاربران می دهد تلفن را با کامپیوتر های شخصی ترکیب کنند.
  • تغییر تنظیمات و گزارش گیری از دیگر مزیت های ویپ است.
  • ویپ از تمام امکانات مخابراتی امروزی پشتیبانی می کند.
  • نصب و راه اندازی تلفن های ویپ راحت تر و کیفیت مکالمات آن بالاتر است.
  • امکان ارتباط با هر سرور دیگر
  • مدیریت دقیقتر

پرفروش ترین تلفن ویپ یالینک و معرفی آنها

انواع تلفن ویپ یالینک

با توجه به قابلیت ها و مزایای تکنولوژی ویپ برند یالینک انواع تلفن ویپ را تولید می کنند که عبارتند از:

سری T3 :

تلفن های اقتصادی یالینک که برای کارمندان مناسب است و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. از این تلفن های برای تماس تصویری نمی توان استفاده کرد.

سری T4 :

تلفن های میان رده یالنک محسوب می شوند که هم برای مدیران و هم برای کارشناسان مناسب است. با این سری از تلفن ها هم مشابه سری T3 امکان برقراری تماس تصویری را ندارید.

سری T5 :

این سری تلفن ها که از اندروید پشتیبانی می کنند، صفحه نمایش بزرگی دارند و معمولا برای مدیران یا اتاق های کنفرانس از این سری استفاده می شود که از ماژول های متعددی هم پشتیبانی می کنند.

سری دکت :

سری دکت تلفن های ویپ یالینک همان تلفن های بیسیم محسوب می شوند که برد بالاتری را دارند و معمولا از پایه دکت برای راه اندازی باید استفاده کنید.

تلفن های مخصوص کنفرانس:

تلفن های ویپ یالینک کنفرانس معمولا برای اتاق های کنفرانس استفاده می شوند.

پرفروش ترین تلفن ویپ یالینک و معرفی آنها

در ادامه تصمیم داریم که چند تا از تلفن های پرفروش سری T3 یالینک را معرفی کنیم:

تلفن ویپ یالینک سری T31

تلفن ویپ یالینک سری T31 در مدل های T31G و T31P تولید می گردد. این سری از تلفن های ویپ یالینک از دو اکانت سیپ پشتیبانی می کند. برند یالینک برای این تلفن آی پی یک نمایشگر باکیفیت و با گرافیک خوب تعبیه نمود که دارای دو رنگ است. پس زمینه این نمایشگر به رنگ سفید می باشد. به همین دلیل نوشته ها را به خوبی نشان می دهد.

این نمایشگر ۲.۳ اینچی دارای رزولوشن ۱۳۲ * ۶۴ است. در بالای این نمایشگر کلیدهای حافظه و برنامه ریزی تعبیه شده است. این گوشی قابلیت تنظیم در دو زاویه دارد. همچنین در بسته بندی آن پایه هایی قرار داده می شود که امکان نصب تلفن بر روی دیوار را فراهم می کند. این تلفن از کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند.

از دیگر قابلیت های این تلفن تحت شبکه یالینک می توان به برقراری کنفرانس صوتی 5 طرفه، بی صدا کردن زنگ تماس، انتظار تماس، لیست سیاه، پشتیبانی از سیستم مزاحم نشوید یا DND و برخورداری از دفترچه تلفن با ذخیره 1000 شماره اشاره کرد. برند یالینک تلفن ویپ سری T31 را در مدل های زیر تولید می کند:

تلفن یالینک T31G

این تلفن تحت شبکه اغلب قابلیت های تلفن سری T31 را دارد. با این تفاوت که از قابلیت PoE پشتیبانی می کند. همچنین این تلفن دارای پورت های گیگابایتی است.

تلفن یالینک T31P

تلفن ویپ یالینک T31P نیز از قابلیت PoE پشتیبانی می کند. اما پورت گیگابایتی ندارد و دارای دو عدد پورت اترنت مگابایتی 100/10 است.

تلفن ویپ یالینک سری T33

تلفن تحت شبکه T33 از دیگر تلفن های معروف برند یالینک است. این تلفن از 4 اکانت سیپ و 4 خط تلفن پشتیبانی می کند. قابلیت برقراری کنفرانس صوتی 5 طرفه را دارد. همچنین برند یالینک برای این تلفن یک صفحه نمایشگر 4/2 اینچی با نور پس زمینه با رزولوشن ۳۲۰*۲۴۰ پیکسل تعبیه نمود. این تلفن ویپ مجهز به 12 کلید حافظه در 4 صفحه است.

از دیگر امکانات این تلفن می توان به دفترچه تلفن اختصاصی با ذخیره 1000 شماره، کیفیت صدای HD، انتقال تماس (Call transfer)، شماره‌گیری سریع، پاسخگوی خودکار و لیست سیاه اشاره کرد.

به طور کلی این سری از تلفن ویپ یالینک در دو مدل زیر تولید می گردند:

تلفن یالینک T33G

از قابلیت های این تلفن می توان به پشتیبانی از قابلیت POE، قابلیت OPUS و هدست EHS اشاره کرد. همچنین دارای پورت های گیگابایتی 1000/100/10 است. این دو تلفن هم قابلیت نصب بر روی میز و هم دیوار دارد و در دو زاویه قابل تنظیم است.

تلفن یالینک T33P

این تلفن ویپ کاملا شبیه به مدل T33G است. با این تفاوت که پورت گیگابایتی ندارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha