۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 881
کد خبر: 85342684
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انتقال ۵۰ مصدوم حادثه گلزار شهدای کرمان توسط هلال احمر

تهران - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان اعلام کرد که ۵۰ مصدوم حادثه گلزار شهدای کرمان تاکنون توسط نیروهای این جمعیت از محل حادثه انتقال داده شده اند.

رضا فلاح عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: از زمان وقوع حادثه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان تاکنون ۵۰ نفر از مصدومان توسط امدادگران انتقال داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از شنیده شدن صدای انفجار، تیم امدادی نزدیک به صحنه بوده و به سرعت برای امدادرسانی وارد عمل شده است، خاطر نشان کرد: موج جمعیت بسیار باسلات و کار سخت است. مسیرها به سمت گلزار شهدا مسدود شده است.

وی با بیان اینکه صدای مهیبی در لحظه وقوع حادثه شنیده شد، افزود: مسئولان ذی ربط در حال بررسی موضوع هستند.

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا نشان می دهد تعدادی از افراد جان باختند و یا مجروح شده‌اند.

انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

زائران گلزار شهدای کرمان با شنیدن صدای مهیب انفجار با سرعت در حال ترک خیابان‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان هستند. آمبولانس ها در حال حرکت به سمت محل انفجار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تایید انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی گفت که هنوز مشخص نیست که انفجار گاز بوده یا اینکه حمله تروریستی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha