۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85342756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری: زندگی پربار شهید سلیمانی جهاد در راه خدا بود

آبادان - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زندگی پربار شهید سلیمانی جهاد و مبارزه خالصانه در راه خدا بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای قدس و سردار شهید قاسم سلیمانی در روستای ابوشلوگ‌ شادگان اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی، سلیمانی‌های دیگری بوجود آمد تا راه پرافتخار آن شهید سرافراز ادامه یابد.

وی افزود: محبوبیت سردار سلیمانی مرزها را در نوردید و در دل تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان جای گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیوه و منش سردار شهید سلیمانی باید به نسل جوان شناسانده شود تا نوع زندگی و شخصیت این شهید الگوی جوانان شود.

آیت‌الله فرحانی بیان کرد: شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی به معنای واقعی هم مروج بود، هم فرماندهی می‌کرد و با تمام وجود پای آن ایستاد و در این راه جان خود را نثار کرد.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: شهید سلیمانی در سیل سال ۹۸ با حضور در روستای ابوشلوگ به کمک ساکنان این روستا آمد.

جمال صالح‌زاده با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک دانشمند و عارف علمی بزرگ بود، که در شجاعت نظیر نداشت، افزود: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha