۱۴ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85343264
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

حضور بازیکنان سرباز در تیم‌هایشان تا پایان فصل عادلانه است

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: مصوبه حضور بازیکنان سرباز تا پایان فصل در تیم هایشان عادلانه است و از آن استقبال می کنیم.

آرش فهمیده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور بازیکنان سرباز در تیم فعلی خود تا پایان فصل تمدید شد، بر این اساس هیچ اجباری وجود ندارد که این بازیکنان تیم خود را رها و ترک کنند.

وی افزود: ما نیز از این طرح استقبال می‌کنیم زیرا به رقابت در فضای عادلانه اعتقاد داریم؛ این مصوبه باعث می شود که تیمها در میانه راه ضربه نبینند و از وجود بازیکن و یا بازیکنانی که نیاز دارند تا پایان فصل بهره بگیرند.

وی ادامه داد: البته دوران خدمت مشمولان سربازی باید سپری شود؛ از سوی دیگر بازیکنان فوتبال سرباز نیز باید این دوره را بگذرانند که برخی از آنان باید در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور یابند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اضافه کرد: ما در جذب بازیکنان سرباز محدودیت داریم و از سوی دیگر معاونت تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح وظیفه دراختیار قراردادن بازیکنان سرباز را دارد.

فهمیده در ادامه به آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه نتایج خوبی را در دور رفت کسب کردیم که از نتایج کسب شده ابراز رضایت داریم؛ از سوی دیگر تیم ما هم از لحاظ سقف قرارداد شرایط مناسبی را در لیگ برتر دارد.

وی به سقف بودجه باشگاه ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه اعلام شده برای ما هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رضایت بازیکنان و کادرفنی را جلب کنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشور با انجام ۱۵ بازی و کسب ۲۴ امتیاز، در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha