سه هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سه هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ۹ ماهه سال جاری انجام شد.

محمدعلی اصل مرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بازرسی انجام شده ۳۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی افزود: این تعداد واحد صنفی متخلف به پرداخت ۲۶۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: ۱۲ پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی و ۴۳ جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی امسال صادر شده است.
اصل مرزی اضافه کرد: در حوزه سوخت رسانی به بخش صنعت و معدن یک هزار مورد تاییدیه سهمیه سوخت صادر شد.
وی ادامه داد: همچنین در سال جاری ۴۶ مورد بازرسی از واحدهای دریافت کننده مواد اولیه از پتروشیمی ها و فولاد مبارکه به عمل آمد که متخلفان این حوزه شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴۳ واحد صنفی و تولیدی از محل بند (ب) تبصره (۱۶) در سال جاری پرداخت شد.
اصل مرزی تاکید کرد: همچنین در این مدت سهمیه تسهیلات شهرستان از محل بند(ب)تبصره (۱۸) ۷۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بود، که به ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی بزرگ تزریق شد.

وی افزود: صدور یک هزار و ۴۰ مورد پروانه کسب توسط اتحادیه ها و برگزاری هشت نوبت جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی ۹ ماهه امسال در شهرستان انجام شد.

۶۵۰ واحد صنعتی در شهرستان بروجرد وجود دارد که ۴۵۰ واحد در حال فعالیت و تولید است، همچنین بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی فعال در شهرستان است که سه هزار واحد آن بدون پروانه کسب فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha