عاملان اقدام تروریستی در کرمان به زودی به سزای عمل خود می‌رسند

تهران- ایرنا- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در گلزار شهدای کرمان از مسئولان خواست در اسرع وقت نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این جنایت اقدام و آنها را به سزای عمل ننگین شان برسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی روز پنجشنبه در بخشی از این پیام نوشت: اقدام تروریستی و جنایتکارانه در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیزمان و اندوه و تاثر شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه، این ضایعه اسفناک را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم غیور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسالت کرد.

آملی لاریجانی گفت: مسئولان امنیتی، قضایی و انتظامی لازم است در اسرع وقت نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این جنایت اقدام و آنها را به سزای عمل ننگین شان برسانند.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha