۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85343747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی پایان یافت

تایباد- ایرنا- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر به کار خود در این شهرستان پایان داد.

جعفر شریفی روز پنج شنبه در حاشیه این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش روحانیون و حفظ کل قرآن کریم « عبدالعزیز رستمی، عبدالقیوم سلیمانپور و علی علیجانی» به ترتیب به مقامهای اول تا سوم رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین «اسماعیل صفرپور و علی شیخ جامی» در بخش قرائت ترتیل و قرائت تحقیق عناوین برتر را از آن خود کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد بیان کرد: در بخش حفظ ده جزء، «فضل احمد کریمی و زکریا راداتی» با کسب عناوین برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با شعار « قرآن کتاب وحدت » با حضور ۱۲۰ نفر شامل ۹۵ مرد و ۲۵ زن از شهرستان های تلفیقی استان خراسان رضوی برگزار شد.

شریفی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات قرآنی در رشته های حفظ کل، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت در رشته های مذکور به مرحله کشوری این مسابقات که در استان هرمزگان برگزار خواهد شد، راه یافتند.

به گفته وی، مراسم اختتامیه این مسابقات درپی حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و عزای عمومی سراسر کشور برگزار نشد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ قرآنی توسط تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با مشارکت دفاتر ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی و اجرایی شهرستان تایباد همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha