مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان شامگاه پنجشنبه در مصلی بیت‌المقدس اراک با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: افراد خود فروخته‌ای در کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دست به جنایت بزرگی زدند که این مصیبت جانکاه را به امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه سرداران جبهه مقاومت که در مقابل اسراییل ایستاده‌اند، تسلیت می‌گوییم.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: در این جنایت نزدیک به صد نفر از هموطنانمان اعم از زن و مرد و کودک را مظلومانه به شهادت رساندند و ۲۸۰ نفر را مجروح کردند و قلب امت، امام راحل و رهبر انقلاب را جریحه‌دار کردند.
وی به جنایتکار بودن رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و ادامه داد: کارنامه رژیم اسرائیل، ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران است و روی هیتلر، صدام حسین و دیگر جانیان تاریخ را سفید کرده است.
امام جمعه اراک به اقدامات سردار سلیمانی در مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: شجاعت سردار سلیمانی و ابومهدی‌ها موجب شد سیطره داعش در منطقه از بین برود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه افزود: باید در برابر نقشه شوم دشمن در ابعاد مختلف هوشیار باشیم مبادا دچار غفلت شویم که این دشمن کینه توز است.
وی بیان کرد: انجام اقدامات تروریستی در جهت منافع آمریکا و رژیم اسراییل شکل می‌گیرد بنابراین باید ضریب هوشیاری را افزایش داد زیرا توطئه و شگرد دشمنان متفاوت شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان از زائران شهید سلیمانی هم می‌ترسند و حتی به این مردم بیگناه هم رحم نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد و طی آن ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha