به گزارش ایرنا، از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز جمعه در حاشیه حضور در سامانه پاسخگویی تلفنی به مردم (برخط) اظهار کرد: دفتر ارتباطات مردمی و مدیریت عملکرد در استانداری تنها به سامانه تلفنی اکتفا نکرده و روزانه مطالبات مردمی را به صورت حضوری پیگیری می کند.
وی بیان کرد: با این وجود سامانه برخط فرصتی محدود است که در اختیار مسوولان قرار گرفته تا خواسته ها و مطالبات مردم را بشنوند.
استاندار لرستان عادلانه بودن شرایط برای تمام مردم استان را در زمان تعیین شده برای سامانه برخط از محاسن این برنامه برشمرد و اضافه کرد: امروز تماس های مختلفی از شهرهای مختلف استان برقرار شده که به دنبال آن توفیقی حاصل شد تا مطالبات آنها را بشنویم.
زیویار در مورد نوع خواسته های مردم ادامه داد: عمده مطالبات مردمی در مورد اشتغال، مشکلات مناطق مسکونی و تقاضای سرمایه گذاری در برخی حوزه ها بود.
نظر شما