رسولی: از لحاظ امکانات در تهران به مشکل خورده‌ام/ با یک باران تمرینم تعطیل شد

تهران- ایرنا- پرتابگر طلایی دیسک آسیا، گفت: در تهران از لحاظ امکانات تمرینی به دلیل بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به مشکل خورده‌ام.

حسین رسولی در گفت‌وگو با ایرنا درباره قرارداد هادی سپهرزاد به عنوان مربی‌اش، اظهار داشت: تا آنجایی که می‌دانم او به عنوان مربی من با فدراسیون دوومیدانی قرارداد امضا کرد و به تمرین با او پرقدرت ادامه می‌دهم. روند تمرینات خوب است و به دنبال چند مسابقه خوب و اردو هستیم.

وی افزود: در تهران از لحاظ امکانات به دلیل بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به مشکل برخورد کردم. به فدراسیون دوومیدانی درخواست داده بودم با توجه به اینکه در فصل زمستان هستیم و امکان بارش برف و باران وجود دارد و نمی‌توانم در فضای باز تمرین کنم، داخل سالن مسابقات، تور آویزان کنند تا بتوانم در سالن تمرین کنم. در این هفته هم باران بارید و تمرینم لغو شد.

پرتابگر طلایی دیسک آسیا یادآور شد: ملی‌پوشان پرتاب دیسک مجبور هستند در فضای باز تمرین کنند، بنابراین باید فضا گرم باشد و ما هم صحبت کردیم تا حداقل ۲۰ روز در کیش اردو داشته باشیم.

او از آمادگی بدنی خوب خود خبر داد و خاطرنشان کرد: فعلا برای ماساژور هماهنگ نشده و فیزیوتراپ نیز نیامده است اما اعلام کردند که هر دو به زودی در اردو خواهند بود.

رسولی تاکید کرد: اکنون مشخص نیست که به چه مسابقاتی خواهم رفت. باید برنامه مسابقات برون مرزی را پیدا کنیم تا ببینیم سطح کدام مسابقه بالاست. به احتمال زیاد در نخستین مسابقه در ایران اواخر فروردین ماه شرکت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha