۲۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85346288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپهرزاد: از موضع خودم پایین آمدم

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85346288
سپهرزاد: از موضع خودم پایین آمدم

تهران- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: از رقم قراردادم راضی هستم و فعلا از موضع خودم پایین آمدم و هدف ما این است تا روند کاری قطع نشود و به موفقیتی که به دنبال آن هستیم برسیم.

هادی سپهرزاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره قرارداد خود با فدراسیون دوومیدانی، اظهار داشت: مدتی است که قراردادم را به عنوان مربی حسین رسولی ملی‌پوش پرتاب دیسک با فدراسیون امضا کردم و از رقم آن راضی هستم. فعلا در تهران تمرین می‌کنیم تا ببینیم بعدا در کجا به تمرینات خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مسابقات برون مرزی را به فدراسیون دوومیدانی پیشنهاد دادیم و امور مربوط به دعوت‌نامه انجام شده است. تمرینات یک ماهی است که آغاز شده و فشار تمرینات بالاست. امیدوارم بدون آسیب‌دیدگی و مشکل دوره آماده‌سازی را سپری کنیم و برای مسابقات آغاز فصل آماده شویم.

مربی پرتاب دیسک عنوان کرد: در حال حاضر همه چیز روند طبیعی خود را طی می‌کند و امیدوارم بتوانیم تمرینات را ادامه دهیم و روند پیشرفت خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه ضعف دوومیدانی در بخش حامی مالی است، خاطرنشان کرد: این بخش باید تقویت شود تا فدراسیون دوومیدانی بتواند راحت‌تر برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی گفت: مقداری از موضع خودمان پایین آمدیم. هدف ما این است تا روند کاری قطع نشود و به موفقیتی که به دنبال آن هستیم برسیم. مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی همه تلاش خود را می‌کند تا تمام برنامه‌ها به خوبی پیش برود. اکنون وقت مصاحبه و نظر دادن نیست زیرا مدت زمانی نیست که کار خود را شروع کرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha