هشدار بنیاد ملی نخبگان نسبت به سوءاستفاده برخی افراد از طرح جذب نخبگان

تهران - ایرنا - بنیاد ملی نخبگان با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به سوءاستفاده برخی افراد از طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی هشدار داد و اعلام کرد: این بنیاد به عنوان مرجع رسمی انتشار فراخوان جذب نیروی انسانی نخبه و مستعد برتر در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی تاکنون هیچ دفترچه‌ای منتشر نکرده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، این بنیاد در پی سوءاستفاده افراد سودجو از طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و انتشار فراخوان‌های جعلی امروز (یکشنبه) اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در بخشی از اطلاعیه بنیاد ملی نخبگان آمده است: در پی انتشار اخبار نادرست درباره آغاز فراخوان جذب نخبگان و انتشار دفترچه آزمون و فروش نمونه سوال ها، ضمن تکذیب این خبر به استحضار می رساند که بنیاد ملی نخبگان به عنوان مرجع رسمی انتشار فراخوان جذب نیروی انسانی نخبه و مستعدبرتر در دستگاه‌های اجرایی کشور، تاکنون هیچ دفترچه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

این بنیاد در اطلاعیه خود تاکید کرد: فرآیند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی مشمول آزمون کتبی نیست و تابع ضوابط مصوب هیات وزیران و ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور است.

بنیاد ملی نخبگان در این اطلاعیه یادآور شد: زمان سومین فراخوان جذب متعاقبا اعلام می شود و دفترچه‌های اختصاصی هر دستگاه نیز به زودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، ‌ براساس اعلام مسوولان سازمان اداری و استخدامی، امسال حدود هزار نفر از افرادی که بر اساس تعریف بنیاد ملی نخبگان، نخبه محسوب می‌شوند در طرح شهید زین‌الدین استخدام شدند و حدود پنج هزار نفر نیز سال آینده جذب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha