مروری بر عناوین مطبوعات ۱۸دی‌ماه ۱۴۰۲/ دغدغه‌های شهر شیراز در ویترین روزنامه‌ها

شیراز-ایرنا-مطبوعات شیراز روز دوشنبه ۱۸دی‌ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند و پرداختن به موضوعات شهری از مهمترین رویکردهای روزنامه‌های امروز بود.

روزنامه افسانه در صفحه نخست شماره ۲۰۲۴ خود تیتر «جلوگیری از مهاجرت‌های جدید به حاشیه شهرها» را برجسته کرده ودیگر بخش‌ها را به عناوینی همچون«حکم پرونده شاهچراغ(ع) اجرا می‌شود» به نقل از رئیس دیوان عالی کشور،به نقل از استاندار فارس، «ایلخونی از فسا با ربودن بیشترین جوایز راهی فجر شد» اختصاص داده است.

روزنامه افسانه:جلوگیری از مهاجرت‌های جدید به حاشیه شهرها

همچنین این روزنامه در یادداشتی با عنوان «نیروی دست» به قلم حمید مقدس فرد به مشکلات صنایع‌دستی سنتی و پیامدهای ناشی از این معضلات پرداخته و در بخش‌های دیگر صفحه نخست خود عناوینی همچون «آغاز توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب»، «نتایج صلاحیت‌ها در ۱۵حوزه انتخابیه فارس» به نقل از رئیس ستاد انتخابات استان و «آغاز ساخت پنجهزار و ۴۷۰متر زیرگذر و تونل در شیراز» به نقل از معاون شهردار شیراز منتشر کرده است.

روزنامه خبر جنوب: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهر شیراز تشکیل شد
روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۶۵صفحه جنوب خود مطالبی همچون «قرارگاه محرومیت‌زدایی شهر شیراز تشکیل شد»، «معرفی شیراز به دنیا با زبان هنر»، «مرهمی بر زخم گوشت؟!» را منعکس کرده است.

همچنین در صفحه نخست این روزنامه عنوان گزارشی با تیر «پا در کفش طبابت» منتشر شده که در این گزارش به نسخه‌های فله‌ای برخی عطاری‌ها در فارس و آسیب‌های آن پرداخته است‌.

روزنامه عصر مردم: شیراز از کمبود پارکینگ و سرویس بهداشتی عمومی رنج می‌برد
روزنامه عصر مردم نیز عناوین اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۵۲خود را به موضوعات شهری با تیتر«شیراز از کمبود پارکینگ و سرویس بهداشتی عمومی رنج می‌برد» و «قرارگاه جهاد امید ایجاد شد» اختصاص داده است.

این روزنامه همچنین عناوین «انتخابات الکترونیکی؛ آری یا نه؟!» اختصاص داده و در دیگر بخش‌ها عناوینی همچون «حکم عامل حمله به شاهچراغ (ع) اجرا می‌شود» و «مقاومت، مکانیسم ارتباطی شین‌بت با عواملش در غزه را کشف کرد» را منتشر کرده است.

روزنامه سبحان: عمران شهری بدون تعطیلی

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۹۰ خود عناوینی همچون «عمران شهری بدون تعطیلی»، «وظیفه حاکمیت رفع محرومیت است» و «تشکیل سازمان بازآفرینی محلات شهری را آورده است و در ستون سرمقاله خود هم با تیتر «از گندم تا والیبال» به موضوع نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون با ساختاری جدید پرداخته است.

روزنامه تماشا: رکود سازندگی بلدیه شیراز شکست

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۱۸ خود مطالبی از جمله «رکود سازندگی بلدیه شیراز شکست»، «قد علم کردم بهار نکو در برابر تندبادهای ویران کننده فروپاشی خانواده»، «جریان‌شناسی شعر شهرستان‌های فارس در کوچه باغ شعر ادامه دارد» و «ایجاد شبکه‌های تلویزیونی محلی، حرکت به سوی عدالت رسانه‌ای است» را به چاپ رسانده است.

روزنامه شیراز نوین:بازآفرینی،راهبرد سامان‌دهی بافت تاریخی شیراز
روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز هم صفحه نخست شماره ۲۰۱۹ خود را به عناوینی همچون «اتصال شهرداری به اماکن دارای کد یکتا»، «شکوفایی عمرانی در بهار انقلاب»، «بازآفرینی، راهبرد سامان‌دهی بافت تاریخی شیراز» و «توسعه با اعتبار فاینانس» اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha