۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوی اهدا شد

ارومیه- ایرنا- ۱۱ سری جهیزیه همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز سه شنبه در این آیین گفت: قرارگاه محرومیت زدایی و مردمیاری بسیج سازندگی شهرستان خوی اقدامات شایسته ای در محور ماموریت خود انجام داده است که اهدای این سری جهیزیه ها نیز در همین راستا صورت می گیرد.

سردار محمدحسین رجبی افزود: امسال ۵۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال طی هفته بسیج، دهه مقاومت و طول سال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی اهدا شده است.

وی اضافه کرد: ۴۰ سری از این جهیزیه ها را قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری بسیج سازندگی شهرستان خوی تهیه کرده و بقیه نیز با همکاری گروه های جهادی در سال جاری تامین شده بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوی در سال جاری توزیع شده است، ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، قند، روغن، حبوبات، رب، ماکارونی و دیگر اقلام ضروری خانوار بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از پنج هزار بسته معیشتی نیز در شب یلدا توسط قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری بسیج سازندگی سپاه خوی تامین و توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حضور در آیین یادواره سرداران و یک هزار و ۱۳ شهید سرافراز شهرستان خوی به این شهرستان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha