۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
کد خبر: 85349080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دست بسته بارسا برای جذب بازیکن/ هافبک مورد نظر ژاوی در لیست انتظار

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا برای جذب بازیکنان موردنظرش در فصل نقل‌وانتقالاتی زمستانی با مشکل روبه‌رو است.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، در حال فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا در پیش است که باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین فیرپلی مالی سختگیرانه لالیگا، برای جذب بازیکن با چالش مواجه است. چالشی که کار آبی‌واناری‌ها را برای قرارداد با بازیکنان مورد نظر ژاوی هرناندز سخت‌‎تر خواهد کرد.

پس از معارفه ویتور روکه، مهاجم برزیلی بارسا که قرار است از نیم‌فصل دوم در ترکیب بارسا به میدان برود، ژاوی خواستار جذب یک هافبک جدید هم شده است.

آلیکس گارسیا، هافبک خیرونا، مورد علاقه ژاوی است و هدف بارسا هم جذب بازیکنانی است که به جای یک راه‌حل موقت بتوانند نقش مهمی در تیم ایفا کنند.

این در حالی است که باشگاه بارسا با توجه به کمبود منابع مالی و درآمدی برای جذب بازیکن و ثبت‌نام بازیکنان جدیدش با مشکل روبه‌رو است و مدیران این تیم با جذب منایع مالی جدید، اجازه این راه خواهند داشت تا بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

بارسایی‌ها در نیم فصل روی درآمد ۴۰ میلیون یورویی از فروش ۱۰ درصد بارسا ویژن برای جذب بازیکن حساب باز کرده بودند اما این با توجه به مشکلات به وجود آمده بین شرکت طرف قرارداد با بارسا، این درآمد منتفی شده است.

با این حال روزنامه اسپورت فاش کرده است مدیران بارسا در آستانه یافتن راه جدیدی برای حل این مشکل هستند، مذاکره با دو صندوق سرمایه‌گذاری برای شرکت سمعی بصری بارسا در جریان است و بارسلونا می‌تواند با درآمدزایی، هزینه جذب بازیکنان موردنظر را در فصل نقل‌و انتقالات زمستانی تامین کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha